luni, 24 decembrie 2012

Merge si asa....

E ajunul nasterii Domnului Isus.Peste tot si peste toate trece in zbor o unda de neliniste.Cand vezi ca un Presedinte DEMIS cu 7,4 milioane de voturi, NE RADE-N NAS si afirma cu rasu-i grobian, ca e LINISTIT, te apuca pandaliile.Nici cea mai vaga urma de regret,de RUSINE, de RECUNOASTERE a situatiei impuse de Cancelariile straine,nu am vazut.In loc sa se bage-n "gaura de sarpe" el ne PROVOACA.Prin tot ce face VREA sa-si ia REVANSA.si, de pe snowmobil.ASIGURA, prin rasu-i nesimtit, ca e LINISTIT!Nu vrea sa intelega ca supremul adversar l-a DEMIS.Se face ca ploua,pentru a se revansa.De aici se vede si micimea personajului ALES, prin tot felul de conjucturi si aranjamente, sa fie PRESEDINTELE unei TARI.Orice individ cu simturile intacte,ar fi spus"am gresit,imi cer iertare,eu dispar din public,incerc sa fac penitente".Ce sa-i ceri unui ATEU care, pentru o baie de multime a intrat pentru prima data in Biserica si atunci s-a inchinat stamb!Dupa "luna de miere" prilejuita de sarbatori,vom asista la o recrudescenta si o involburare tipic FSN-ista pentru a da oamenilor circ si pentru a se acoperi SCUMPIRILE.Care vor fi cu atat mai dur simtite dupa "febra"cheltuielilor, incat prevad cu adevarat, O VARA FERBINTE.Pretextul va fi "puscariabili" din guvern.Apoi nelipsitele "frictiuni" intre ordonatorii de credite.Adriana Saftoiu v-a incepe sa picure otrava cu fiecare aparitie,si BASESCU va fi linistit.Guvernul e CONDAMNAT sa castige.CU CE?Banii sunt din ce in ce mai putini, vine o rata zdrobitoare de restituit la FMI ,bani luati,asa cum am mai spus,de PDL si disparuti in nisip.Ca om care am condus toate miscarile de strada in perioada 199o-1995, am cunoscut si cunosc acea STARE de DISPERARE cand n-ai mancat de nu mai stii cand, MAINE, nu vezi nici o raza de speranta, in aceasta situatie un OM devine fiara si STIIND ca nu mai are nici o sansa, va exploda.Fasceti un mic calcul si veti avea o vedere de ansamblu a cati SUNT in aceasta situatie.Cantinele Sociale nu e o solutie, ci o umilinta.Craciun fericit tuturor celor ce au vizitat acest blog.Si multa,multa SANATATE.Acesta e singurul lucru cu adevarat ce putem ura celor care gandesc ROMANESTE!

Niciun comentariu: