sâmbătă, 29 decembrie 2012

S-a demascat,s-a demascat...

ranjea triumfator P. Roman cand incerca sa-l compromita pe Corneliu Coposu.Acelasi P.Roman care i-a dat ordin Ministrului de Interne,Chitac,in seara zilei de 12 Iunie, sa distruga Piata Universitatii.Acelasi P. Roman care, ACUM, a AJUNS in Parlamentul Romaniei.Mi-au venit, din memorie, toate aceste aduceri aminte cand am vazut ACEIASI atitudine triumfalista si comunista get-beget la NOUL Prin Ministru TOTUL , in voce,in mimica, in DECIZII, nimic nu s-a schimbat.Aceiasi placa, cu "nu ne vindem Tara" din '9o,aceiasi pozitie ca,dupa ce esti ales(pe ura impotriva lui Basescu) sa incepi sa-ti pregatesti terenul pentru NEPUTINTA!Aceasta era trasatura de BAZA a fostilor activisti.Care se regaseste 1ooo% in tot ce face si spune actualul PM.Vezi ministere facute varza,care, chipurile, trebuie sa se incadreze in sumele actuale.Uitand ca ruperea in 3-4 a unui Minister,trebuiesc formulare cu antet nou, stampile,schimbari prin partile esentile,etc,etc.Acelasi dispret,il constat acum, la 72 de ani, ca si in dictatura.Am tot folosit sintagma "comunisti vopsiti" E prea putin. Deoarece, ca Bucurestean ma ingrozesc,pasii meseriei de fotoreporter ducandu-ma in cele mai nesteptate locuri, sa constat o LASITATE si o recrudescenta a incalcarii celor mai elementre reguli de comportare Civica.In orice mijloc de transport in comun, nu mai poti calatorii deoarece ori se urca o cohorta de cersetori,ori se urca unii ceva mai saltareti la vorbire, la ordinea zilei, "sa-mi moara copii mei, sa n-am parte de nevasta, sa moara mama,etc, etc,........." organul genital aruncat in salve lungi si NIMENI, nu ia atitudine.TOTI cei care calatoresc TAC. Si suporta.Asa mi-am explicat DE CE, din mila pentru aproapele nostru cum ne indeamna faptul ca suntem CRESTINI, ajungem sa uram tot si orice.Politia ,lipsa la apel, si foarte ineficienta,cauza?O lipsa cronica de mijloace, pentru "iesi afara, javra ordinara"trebuie, material, sa faca din rahat,bici si sa si mai pocneasca!Unde vom ajunge? Puzderia de TV n-a observat lanaga sediul AFI, o batrana,dormind ,in plin trotuar,de circa o luna,pe un carton.Sute si sute de vehicole si NIMENI...Dupa scumpirile catastrofale, dupa prabusirea economiei palpainde, dupa sarabanda preturilor, ne vom hrani cu JUSTIFICARI. Iata cum ne pregateste,din vreme PM care, va rosti candid, NU V-AM SPUS EU?

Niciun comentariu: