miercuri, 15 mai 2013

Mai rasfirati tovarasi,mai rasfirati!

Am mai popstat pe acest blog ca valurile protestatare din '9o m-a adus in contact cu un "veritabil" organizator al p.c.r.De la el am preluat metoda prin care sa tii un mars sau un miting sub control.Titlul era regula de baza care facea,chiar daca participarea era sub cea prevazuta,totul 'sa arate bine"In momentul actual, aceiasi "strategi'comunisti, pentru asi perpetua jaful si privilegiile, a adptat metoda, prin faramitarea diferitelor partide, aparaent,subteran, ACEIASI au fraiele si franele.Aceasta e inca o dovada la tot ce am afirmat aici.Si care dovedeste ca FORTA TREIA, e neaparat necesara,pentru ca sa DESFINTEZE, prin competenta,vointa politica si credinta intr-un viitor mai bun lasat urmasilor,TREBUIE sa nu mai asiste PASIV la aceste manevre marsave.Care duc la adancirea suferintelor si lipsurilor.Asa cum am mai spus,pomana electorala le va iesi pe nas celor care si-au dorit,cu orice pret sa fie alesi,iar acum, prin sufocarea lenta a cea mai ramas din economia de stat, trebuie sa plateasca dar va da nastere unor drame de neanchipuit.CFR marfa, Posta, Oltchim, mineritul,etc vor fi bombe cu explozie intarziata.Ce nu vor putea fi dezamorsate intrucat banii necesari finantarilor zac demult in diferite meridiane ale globului.S-a furat si se fura salbatic, consecintele incep sa apara.Un asemenea specimen am intalnit in Senat.Luni, m-am adresat D.lui senator Dumitru Pelican.Votat de 32 de membrii ai Asociatiei pe care o conduc.Cand l-am sunat la tel cerandu-i o intalnire, m-a repezit scurt cu"ce vrei D.le eu trebuie sa ma intalnesc cu 5o.ooo de votanti,n-am timp pentru toti.Raspuns,n-am cascat ochii la alegeri,ar fi trebuit sa vad ca sunteti din PC(solutia imorala) si azi n-ati mai fi senator.Asculta D.le sunt si eu ziarist de 37 de ani...da, dar 14 ani atia avut timpul sa va impregnati de comunism.Martirisesc ca dupa aceasta replica d.l Pelican s-a piedut in imensitatea numaruluji de senatori din plen.Deci eu,ca ziarist n-am putut sa am acces la acest "personaj" va dati seama, pe banii vostrii ce pot face acesti votati prin ura imotriva lui Basescu ce fac in teritoriu?Tot la senat, la nivelul P, avea loc o paruiala intre alesii PP-DD care sunt hartuiti de toti ceilalti sa treaca...Radu Popa a fost mazilit, DD facea spume pentru ai convinge pe rebeli "sa ramana" tot ce a fost castigat a fost un armistitiu in coada de peste.Trebuie sa recunosc ca sloganul PP-DD sa luptam cu CIOCOII, au fost vorbe-n vant.Ei sau dat de gol ca origine cu acest inceput de "mai rasfirati tovarsi, mai rasfirati"!

Niciun comentariu: