marți, 14 mai 2013

Nu mor caii cand v or cainii...

Am pus acest titlu pentru ai linisti pe cei care viziteaza acest blog.Tacearea mea nu se datoreaza fricii sau retinerii de a  nu mai provoca, prin pozitia mea,neschimbata de 23 de ani, a agresiunilor, ci faptului ca,intre timp,am facut o gramada de demersuri ce urmeaza sa se finalizeze in aceasta saptamana.E vorba despre atacul marsav ce a fosrt savarsit asupra unei PERSOANE PUBLICE.Orice alta persoana publica poate pati la fel.Jalonul celor permise sau nepermise se coboara sub limita normalului.Fenomenul de sufocare a economiei,pe care l-am postat mai inainte,se face tot mai simtiti.Cel mai elocvent exemplu este drama SLOltenia.Scumpirea en. el. a facut sa scada consumul de la cca 12.ooo mgw la cca 4ooo mgw.Consecinta? Toate termocentralele au fost oprite,oamenii au fost trimisi acasa,carbunele se autoaprinde in stoc,en.el, e preferata de la hidro si eoliene.Dar nici aici n-am scapat de "baietii destepti"care primeau de pe factura mea,a ta, a lui o suma egala cu valoarea unei parti numita 'certificatul verde"Acesta primea sumele canalizate le ivestea si mai ma taxa inca odata, din banii nostrii investiti, cand plateam factura.Dar, mai pe larg, in postarea urmatoare!

Niciun comentariu: