miercuri, 3 iulie 2013

I-am adus pe lume,pentru CE?

Zilnic imi repet acasta dureroasa intrebare.Si durerea se aplifica cand mai vezi degradarea la ultimul cui.Am constatat-o pe viu,ieri, cand am intrat in Cismigiu dinspre "SPICUL".Un chiosc de 3/3m si 2 cozi enorme.Prima mergea din capatul aleii paralel cu gardul pana la intrarea dinspre Liceul "Lazar" pe 3 randuri.Cealalta coada,tot pe 3 randuri se sfrsea in fata, la spicul.OBIECTUL?Un pahar de fanta.M-am simtit golit de compasiune,m-am simtit FURAT de tot ce am suferit si am luptat pentru acesti jalnici conationali.Daca pentru un pahar de fanta gratuit,ce nu costa mai mult de o,5o lei astepti la rand 3o min. minim, 3O MINUTE DIN VIATA TA, comentariile sunt de prisos.De prisos ar fi si protestele si lupta pentru drepturi Cetatenesti,dar N-AI CU CINE,Peste toata harmalaia,cum spune poezia, mai vine si statistica nemiloasa care consemneaza ca 1/3 din tineret e HOTARAT sa plece in cele 4 zari, ca Parlamentul,prin ultima "gaselnita" de se fura in draci din ACHIZITIILE PUBLICE,peste 21 miliarde de euro, peste toate, ca aceasta lege votata in ultimele secunde, ale acestei stagiuni scurte(alesii au LUCRAT 44 de zile in aceste 6 LUNI) lege PROMULGATA de demisul ce se da MARELE aparator al dreptatii, avem tabloul jalnic al rezultatelor COABITARII(intelegerii) dintre Palate.Peste TOATE s-a asternut o LINISTE cumplita privind data de 1 Ianuarie,cand se da liber Cetatenilor din UE de a cumpara pamant.NIMENI nu ia atitudine.NIMENI nu scoate un diftong la colcaila din puzderia de TV.NOI credem ca soarta Romaniei e DEJA pecetluitta.Ca ne vom trezi STRAINI in propria Tara, DESFINTATA.Si atunci de ce am adus pe lume niste omuleti care vor fi AI NIMANUI?Ce blestem ne urmareste sa nu ne putem aduna si incarncena in pastrarea a ce ne-au lasat, cu suferinte si rauri de sange varsat,MOSI SI STAMAISII NOSTRII?NOI am militat si vom milita pana la capat pentru A TREIA FORTA, pentru oamenii ADEVARATI ai acesutui panant, DE CE TACETI?

Un comentariu:

Ana spunea...

Daca ar fi sa facem lucruri rationale, in Romania s-ar naste foarte putini copii. Dar ne sunt dragi si, cel mai important, ne dau un tel in viata: sa luptam pentru ei.
Si, da, tinerii pleaca. Si noi vom pleca din tara cu prima ocazie, care speram sa fie anul acesta. Si nu plecam sa cautam bani, plecam sa cautam respect.

Semnat: Familia din troleibuzul 69, de ieri, cu fetita vesela care se hlizea la dvs.