marți, 23 iulie 2013

Pionul otravit al coabitarii...

Parca a venit o tornada, pentru a mai dezmorti viata politica de la noi,prin comunicatele ambiguie si controversate, ale aducerii la judecata a "teroristului" Omar Haisam.Eu, personal,am un "dinte" impotriva acestuia, intruca mi-a distrus amintiri nepieritoare, din tineretea petrecuta la IPRS.Cand am fost sa-mi iau cartea de munca, m-a  cuprins asa,un sentiment de neputinta, in timp ce filmul dureros al instrainarii unei parti din viata mea,prin jaful acestei perlea a tehnicii de varf,nu poate fi trecuta usor cu vederea.Venirea lui Omar,reancalzeste spiritele, ce se vor incinge pana la rosu,in perspectiva "darii in gat" a mai multi"protagonisti"Dar daca...i se va recomanda "sa puna batista pe tambal"?In ce priveste razboiul declansat de "verticalitatea"stramba a demisului,eu vad 2 "victime colaterale"Primul si cel mai expus e Crin, prin faptul ca,prin amanarea numirii Min. Silaghi,se tinteste involburarea ciocnirilor dintre Premier si acesta.Secundo,prin amanarea pana pe 23 august(?????) a pronuntarii in cazul Silaghi,prin lasarea Premierului ca interimar,sunt 2 situatii:Fie demisul vrea sa-l distruga pe Premier avand in vedere coabitarea cu nabadai, care nu mai poate functiona,fie "de ochii lumii"Premierul si demisul vor sa-i mai sustraga un minister in favoarea PSD-uluiCat priveste situatia lui Crin, e destul de precara avand in vedere recenta vizita la prietenii Americani .Cert e faptul ca demisul a incalcat Constitutia de 3 ori (afirmatia fara acoperire ca s-a executat o misiune....,ingerintele in treburile guvernului dar cea mai grava este desfintarea,asa greoaie si cu poticneli a unui ROMAN care incearca,disperat,  sa privatizeze o mica particica din avutia Romaniei pe care am dat-o pe nimic.Dar ca sa incheiem intr-o nota optimista,va relatez o intamplare comica ce m-a facut sa ma stramb de ras.Nea Costica, sofer de tir, ne-a povestiti cu durere in glas patania sa.A agatat o piti pe autostrada si cand sa intre "in paine"a constata ca EA e un EL.A scos bata , restul,fiecare dupa imaginatie.Si,cu racolarea primarilor din Arges,s-a vazut cat de lasa si fara principii e firea omeneasca NUMAI "pentru a fi bagat in seama"Repet.de cate ori am ocazia,ca SINGURA salvare e UNIREA OAMENILOR ADEVARATI DIN ROMANIA,IN A TREIA FORTA.

Niciun comentariu: