vineri, 7 februarie 2014

Astazi,despre MM...

Nu va grabiti,nu e vorba de Stoica de la steaua.E vorba despre un mascarisi tot asa de infumurat si orgolios,Primarele Mazare.Cel mai mare "actor" atemporal.Care a ridicat impotriva sa toata suflarea evreeasca dand s-a imbracat in Ofiter  hitlerist.Atunci, si-a cerut scuze si s-a retras la PROPRIETATILE din BRAZILIA.Neicusorule, asta,dupa cum am verificat,era un parlit inainte de '89.Cum dracu' a facut atata avere?Asa imi puneam intrebarea uitandu-ma la individ.Cand a transferat Samba, din Brazilia la Constanta, mi-am zis ca,gata,ne ifratim si o vom duce mai bine.Am fost induiosat ca, la alegeri,preopinentul a votat cu vreo 2o de tinere, imbarcate sumar, de au ramas babele votante ale PSD-ului cu mana la gura.A urmat parodia cu amenda,stiind faptul ca Politia locala era sub pulpana....Cea mai groteasca miscare a facut-o in aceste momente dramatice .A"decretat" sa nu se curete zapada CA TOT SE TOPEESTE!!!In tandem cu alt "baron rosu"Nicusor Contantinescu, au fost invitati la DNA.Nicusor INCREZATOR in puterile sale,I-A SFIDAT pe Magistrati.Nici in cele mai negre vise nu credea ca un desant dur v-a ateriza chiar langa masina sa si-i va pune bratarile.Dar omul,necrezandu-si ochilor,a opus o brava rezistenta.Am spus de mai multe ori pe aceasta pagina,nu e bine sa te bucuri de necazul altuia.Acum sant ALTORA.Si merita mult mai mult.Sant sigur ca ,mai ales mascarisiul de Mazare, va avea soarta lui Gigi Becali,desi diferenta dintre ei e colosala.Uitativa cum provoaca procurorii,exact cum, mai an,proceda omonimul.Si,lucru de necrezut!Recent,omul habar n-are ce urgie il paste.L-a apostrofat pe P.M Ponta,citez;nu-ti fac campanie electorala DACA NU-MI DAI PORTUL!Intrebarea,mai apuca alegerile...? Deci aia ocrotitoare a Partidului a refuzat-o.Ce mai are de facut?

Niciun comentariu: