miercuri, 26 februarie 2014

Maurul si-a facut ...datoria!

Asta la prima privire.Intrucat azi aveam de postat o drama teribila, traita de un Lider al Rvolutionariloor,pe nume Ionel Lesu,il voi amana, in favoarea disecarii acestui moment, extrem de important.Cand, la prima privire si dacate-ai lua dupa puzderia de tv-uri, care canta prohodul unei Uniuui politice,  ce INCEPUSE sa-si arate viabilitatea,TREBUIA ca cineva sa o stopeze!Este vorba de cresterea economica din ultimul timp, ce ne-ar fi adus un plus , ce s-ar fi regasit in destule gauri din buget.Precizez ca nu fac o disertatie politica, intrucat n-am urmar stefan gheorghiu.Eu fac o sinteza a momentului pe care orice Cetatean obisnuit IL SIMTE.Simt cum in creste greata(desi a dat deja peste margini) cand sunt asaltat cu lux de amanunte, DUPA ANI SI ANI,dupa smenuirea dela buget a sute si sute de milioane de euro, de arestari spectaculoase,cu nume sonore, cu amenintari la alte nume si mai  somore, cu suisuri si coborasuri, din care din care sa nu mai intelegi NIMIC.Fragezit si aromat, numai bun de votat, la prima rumda.pt Europ...Maurul(dar oare vom afla CINE e)  se striga in toate cele 4 zari, ca si-a facut datoria?Ca e Crin? Ca e PM Ponta?Ca e neansemnatul acela de COPIL NEPRIHANIT,Constantin,care se vroia pe picior de egalitate cu PNL?Ca ALTI, sunt sforari si papusarii acestui SCENARIU?Pana una alta ii blamez pe toti, deoarece nu cearta lor ma preocupa, ci traiul zilnic care,la fiecare stranut politic,euro o ia razna.Si imi scumpeste viata de zi cu zi, aducandu-ma,cand ma caut prin buzunare ,in situatia de a injura de la A la Z pe cei care imi produce aceasta stare de disperare de 7o de aniSe adauga si raspunsul la scrisoarea mea,ajunsa pe masa de lucru a Mr Barosso pe 13 August 2o13 si ieri,cand am primit-o am constata ca au trecut 7 LUNI.Nu se aseaman, pe ici pe colo,prin partile esentiale cu comisarii sovietici? Inca odata se vede justetea demersului nostru de a infinta A TRIA FORTA!Singura,in bulibaseala prezenta,dar mai ales, VIITOAREsa STOPEZE acest CIRC!

Niciun comentariu: