miercuri, 12 martie 2014

Am avut dreptate?

Cand,cu 4 zile mai devreme(uitati-va la postare) am afirmat ca Tariceanu va deveni Presedintele Senatului.Deci sursele mele au relatat corect.Agitatia mai multora, refritor la aceasta mutare strategica,sunt degeaba.Cainii latra...Nu scapam de una si dam de alta.Ce se consuma tot din cauza ca, actuala guvernare a cooptat in guvern UDMR.De data aceasta,avand in vedere ca i-a cam prins in corzi pe PSD-isti, UDMR a multiplicat provocarile si cerintele.Pentru ca minoritatile si PP-DD sunt nesigure si oricand o poate coti.Daca am ajns ca L. Tokes sa ne comapare cu Crimeea.Curios ca in Crimeea,tinut istoric al Tatarilor,din partea lor nu se aude nici un glas.Unguri nu numai ca au ridicat glasul,dar cu Organizatia Jobik,interzisa in Ungaria,a venit sa se "antreneze" in T.Mures, ca si cand ar fi un sat fara caini.TOLERANTA a fost luata drept SLABICIUNE.Romani din Ardeal,sunt victime in propria lor Tara.Si nimeni din Guvernul majoritar nu pune piciorul in prag.Doar T.B a hotarat(de dragul catorva procente) sa tune si sa fulgere impotriva miscarilor din Ardeal.Peste toata aceasta harmalaie,nu mai pot suporta publicitatea ce se face cuplului (fost sau actual?) Bianca-Slav.Atata dementa,atatea amanunte iritante, a scos-o din sarite pana si pe pitipoanca  TonciuPai daca ea care e din "universul"acestora a fost "lezata" ce sa mai zic de oamenii NORMALI?Din aparitia unui sfarc se face un tam-tam de parca ar fi inviat Tutancamon! Eu, ca sa scap de aceste gunoaie,le-am scos din telecomanda.Cat priveste scumpirile anuntate cu jumatate de glas, sunt acoperite cu o "gaselnita" puerila.Ca va scadea CAS-ul.Si asta se vantura pe toate posturile si canalele  ocrotite de Guvern.Revenirea fiului risipitor(a PNL-ului in tandem cu PDL-ul imi inatreste credinta ca si acestia sunt, ca si PSD-ul adica...Mai rasfirati tovarasi,mai rasfirati.Draga Stolo langa draga Crin......ma aduce iar la crezul ca numai A TREIA FORTA poate schimba acest iuresi f.bine controlat! Ne asteapta,datorita inconsecventei guvernantilor, O LUNGA VARA FIERBINTE!!!! Si sa nu uit, am mai afirmat pe acest blog, ca dupa terminarea mandatului,T.B va fi numit P.Ministru de catre PMP, facem pariu?NOI v-am propus SINGURA soluitie pt aimpiedica acest fapt,dar NIMENI nu a miscat!

Niciun comentariu: