joi, 6 martie 2014

Marirea si decaderea...PNL-ului

Am fost,la toate actiunile,din 199o si pana in prezent alaturi de PNL.Enorm de multe "talpi" puse de neavenitii in acest Partid Istoric,le-am trecut cu vederea.Acum,in prag de colaps, am sa dezvalui niste lovituri care ,nici nu credeam,au venit dinspre unii membrii marcanti ai PNL.Si sa incepem cu "cel mai iubit dintre..." ...PNL-isti, Crin Antonescu.Stangacia cu care a actionat in acest taifun politic,m-a determinat sa fac aceste marturisiri.Nervii si orgoliul nu au ce cauta intr-o asemenea disputa.Lupta dintre cele 2 forte combatante, in razboiul Romano-Roman despre care am mai scris,l-a plasat pe Crin, in mijlocul acestei infruntari.Cum departamentul manipulari a celor 2 combatanti, sunt inraiti si SPECIALIZATI in trecut,evident Crin singur nu numai ca nu face fata,dar mai da si rateuri.S-a purtat ca un amant gelos pe consoarta lui.Acuzandu-l pe PM Ponta de rele, care se intorceau prin ricoseu, tot in capul D.Sale.Ma intrebam,  unde sunt consilierii care trebuiau sa ACTIONEZE, aparandul de aceste atacuri?Cu delicata Cristina Pocora, ca purtator de cuvant,contratacurile dure necesare nu se declanseaza.Deoarece,asa cum am cunoscut-o in Parlament,desi e o femeie apriga,nu se amesteca in troaca.Or,din experienta celor 6 ani ca purtator de cuvant la Partidului D.lui Cerveni,mai ales la liberali,trebuie sa lovesti cat mai scurt si mai rapid.D.lui Crin,am sa-i reprosez faptul ca,l-am informat ,nainte de intrarea in plen,de tradarea senatorului Raymond luca cu care eram in proces,i-am explicat ca interventia D.sale ca sef,ar evita inca un proces si pierderea de timp.S-a uitat de sus la mine,a dat din cap si a mers mai departe.Si noi ne-am ales cu inca 3 ani de procese pe care le-am castigat.Am contactat un Profesor Univ Doctor de Istorie ,i-am prezentat toate cele 4 hotarari,irevocabile si definitive,cu executare silita, prin care CAB si Curtea Suprema a Romaniei ne-a reinvestit cu titlul de REVOLUTIONARI.L-am rugat,ca Istoric, sa ia act ca exista si o REVOLUTIE CURATA,prin autoriataea lucrului judecatS-a uitat(si asta) tot de sus si mi-a dat de inteles ca intrevederea a luat sfarsit, intrucat, la rand, astepta o parasuta jalnica pt "diverse"M-am cutremurat de scarba cand am realizat ca noi,"carnea de tun", suntem DISPRETUITI, de cei care au beneficiat din plin de sacrificiile si suferintele noastre.Am mers la un alt grangur, numit recent intr-o functie importanta.Dupa 3 LUNI, acesta ma repartizeaza unui subordonat pe care,de 3 saptamani, nu-l pot prinde la locul de munca.Pai daca asa se prezinta situatia,ce pretentii sa mai ai cand vezi Piata Universitatii GOALA?

Niciun comentariu: