vineri, 13 iunie 2014

Hai Hai,canta la alta masa....

Acesta ar fi indemnul NOSTRU pt D.D.Deoarece,desi e cea mai murdara "scula" politica,desi a mintit,furat,deturnat,amenintat prin OTV  pe Ciocoii care "sugea sangele"..poporului si or sa vina ei la putere,sa vedeti cum va curge doar lapte si miere.Din pacate,minciuna imputita servita in doze letale,clipa de clipa,si-a facut efectul.Electoatul a fost sedus de promisiuni,foamea fizica + foamea de a vedea cat mai multe figuri flagelate in piata publica si deliciul suprem,tot in aceisi piata si la ore de varf,decapitate.Numai ca minciuna si manipularea nu sunt vesnice.Am participat,ieri,la simpozionul 15o de ani de bicameralism de la Academia Romana.Lume buna, Tarceanu,Av.Dr Victor CIORBEA,Acad Stolnici ce uitase ca a fost cel mai mare "boier" turnator gasit de CNSAS.Dar cel mai mult m-a incantat prezenta M.S somnorici, Oliviu Gherman.Dupa ce ne-am salutat mi-a spus,ca fapt divers,ca "mai iese in lume ca sa nu fie uitat"M-am apropiat de D.l Tariceanu pt ai lua un nterviu si am fost refuzat.Abia seara,cand am vazut adunarea pt constituirea unui grup de sprijin pt Liberalii autentici,am inteles de ce m-a refuzat.In rest UDMR, care ar fi fost firesc sa le facem "poftirea" din titlu.iata ca tulbura apele deoarece EI nu se injosesc intr-o "tovarasie" cu DD.Cat priveste sondajul in care actualul P.M apare,in turul 2 cu peste 56%,nu va speriati.Este vesnica "anticipatiune" de frauda a PSD."Cearta cu del;egatia FMI,etc e praf in ochi.Am cerut parerea unui ecnomist de marca si mi-a spus ca e apa de ploaie.Unde cei cu salariile mici ce ia cu stanga da cu dreapta.Iar cei cu salarii medii mai bine n-ar "beneficia" de cei 5% CAS.Revenind la NOI, intentionez sa propun la urmatoarea Adunare Generala sa incepem protestul pe termen nedefinit impotrica CIUMEI ROSII.Pt ca in tot si in toate se vede tinta cu claritate.Insasi formarea unei "echipe" de rezerva in Parlament arata FRICA PSD -ului de TRADARI SI PIERDEREA PUTERII.Mai ales ca Presedintele impetuos al UNPR Oprea, nu suporta sa nu "beneficieze" de locurile PNL ce trebuiesc eliberateSi se stie,semeni vant,culegi furtuna.Dar majoritatea trateaza EFECTUL si nu CAUZA!Pe cand DESTEAPTA-TE ROMANE?

Niciun comentariu: