miercuri, 25 iunie 2014

Runda I=322....

runda II =344,iar runda III 18 milioane (speram) care vor vota pt disparitia fosilelor comuniste.Pentru ca,oricum o iei,unde te intorci,dai numai de EI!Recentul scandal de coruptie cu fratele Base, iata ca in arena a intrat si un spadasin pe masura.Este vorba despre "avocatul" Abraham.Care,pe unde a trecut in cariera sa,a lasat loc de "buna ziua" Noi am venit in contact direct, cand am fost arestati si inchisi la Baneasa.Pe acea vreme,era Capitan.Si ne-a "usuit" disacret din arest.Pt aceasta,suntem in continuare alturi de el.Ca jurnalist,am participat la nenumarate C Presa,el fiind seful Antidrog din guvern.Si aici si-a facut datoria cu brio.Iata ca acum, ni se arata in toata splendoarea,un MILITAR ( sa fii corect ca un militar mi-a spus mama cand am ajuns la scoala militara) dar si un LUPTATOR.Descrierea "conditiilor" a "protagonistilor" cat si a probelor ,facute cu mare  maestrie,a facut ca interpretarea lor, sa fie aproape exclusa.Revenind la alta tema fierbinte,votul din Parlament ,nu mai e nimic de discutat.Cea mi incinsa discutie dintre 2 liberali,privea chestiunea Frunzaverde.Abia acum, multi liberali au inteles mutarea "strategica" a acestuia de la PD la PNL.A fost plantat ca si calul troian.Si iata ca acum, dar mai ales la Congres vom avea parte de toata putirinta acestuia.De asemeni, am fost impresionat de  L.Orban, de alocutiunea curata si acuzele directe la diferenta intre a vota impotriva lui Basescu si "optiunea" PSD de a vota alaturi dar, a accentuat,scopurile fiind diferite.A punctat clar ca PSD voteaza, ca sa-l tina pe Basescu, pt asi proteja baronii si pe cei amenintati de D.N.A.Curajul Sen. Ghise,care a vrut sa treaca pe ordinea de zi finalizarea DESTITUIRI, de catre Parlament(aratand ca a depus 3 cereri in acest sens neluate in seama de Biroul Permanent) conform votului celor 7,4 mil de Romani, care au votat PLECAREA Pres.Avand in vedere "efervescenta" formatiunilor ce compun majoritatea Parlamentara(UNPR copiaza PMP prin infintarea unei fundatii,UDMR isi strange jucariile intrucat nu e de acord cu primirea la guvernare a PP-DD.Va voi de fiecare data, CA TREBUIE schimbat TOTUL  in aceasta Tara.Daca nu NOI,CINE? Daca nu ACUM,CAND?

Niciun comentariu: