sâmbătă, 9 august 2014

Fifty/fifty

Cam asa s-ar rezuma batalia lui Basescu, cu varanul Voiculescu.1o ani,doua mandate,zece ani cu executare.Dar DIFERENTA o face,JUDECAND CORECT, ca Basescu a jucat cartea desfintarii singulare a lui Voiculescu.E,cu acea "gaselnita" antena 3 E AICI? a tinut treaza vigilenta celor care au INTELES ca antena 3 a trecut la etapa 3-a.Prima a fost cea mai simpla.Luau,din gramada de subiecte zilnice,cele care aveau CEL MAI MARE IMPACT mediatic.Prelucrata si "asezonata" cu cateva victime,cativa "urgisiti" si prima parte e gata.Urmeaza "fezandarea",partea doua.Cu adanca manie proletara,"colectivul" de pupincuristi(am ramas surprins ca au iesit ca gandacii,din toate ungherele,s-au adunat exact  ca la sedintele p.c.r.Unde,netind cont de cea mai elementara tinuta jurnalistica(sa nu comentezi o hotarare a instnatei ramasa definitiva) EI, in iminenta strangulare a sumelor uriase, primite pt abandonul unei cariere corecte si cinstite ca jurnalisti,simtind ca le fuge panatul de sub picioare, inainte cu o spatamana,au indus seara de seara si minut de minut din cele 24 de ore cat are o zi,ideea falsa ca mogulu e o VICTIMA.Aceasta e a 3-a fateta a acestor tradatori,MANIPULAREA!Am urmarit"cu inima la  gura" dezvaluirile unui procuror dat afara din SISTEM.Intrebare,de ce DUPA 3 ANI face aceste dezvaluiri??Antena 3 EXISTA si acum 3 ani!Sa fie clar,EU am o veche si nelecuita ura impotriva securistilor.Am facut scoala militara de rtg, am fost trimis la o scoala speciala,pt o arma ce era cumparata de Romania in anii 6o,am facut scoala speciala pt personalul de zbor de la Baneasa,mi-am indeplinit visul cu niste greutati fantastice si,prin faptul ca nu mi-am tradat cel mai bun prieten, ce a ramas "afara",am fost oprit de la zbor si obligat sa iau viata de la inceput.Pot eu sa nu aproba acest fapt, ca s-a facut DREPTATE unei mari parti a populatiei??Pot eu sa trec cu vederea ca am stat de vorba cu "D/l Profesor in liftul care ne ducea la P1,in cladirea Parlamentului  si i-am daruit cartea mea(jurnalul de front)Intrebarile iti vin singure si una simpla ma urmareste.DE CE nu mi-a dat o atentie egala?De ce GADEA,acest MONSTRU ce,prin practicarea celor 3 metode de mai sus,a afliat antena 3 la CNN.Nu blamati postul American,a fost INDUS in eroare,raspopitul UITAND sa mentioneze ca a SARIT etapa in a pune specatorii in tema si ai pregati la ce urmeaza in Democratie.Acest cretin ,ce vrea, DUPA ACESTA MANIPULARE, sa candideze!Mai fratilor Constitutia nu interzice nimanui(cu exceptia celor atinsi de justitie) sa candideze,dar unde e MASURA?Cohorta de pupincuristi ,in special marele ratacit neispravit Badea care, sarit cum il stiti, sugera sa iesim in strada ca sa aparam,PE CINE?Faptul ca am fost lasat intr-o balta de sange,nu l-a impresionat pe Gandea.Si atunci cum sa-l RESPECT?

Niciun comentariu: