vineri, 29 august 2014

Se contureaza...dezastrul

Dupa emiterea ordonantei, dupa gesturile electorale ale PM Ponta,acesta  a deschis cutia Pandorei.Pt ca: 1Moldova NU va fi independenta energetic.Va trebui sa cumpere inca o cantitate egala cu ce le livram noi.Alunecarea pe toboganul contestarii s-a dezlantuit cand licuriciul cel mare, a facut public faptul ca, NU ACUM, trebuia sa se dea aceasta Ordonanta.Colac peste pupaza,un fapt banal,lamaile au ajuns la 16 lei/kg,,ca datornici catre Stat sunt iertati,v-am cobit(fara sa vreau) ca se vor impozita centralele,ca coana Joitica are deja drumul pavat spre victorie,ca T.B va fi PM, ca multi(toti pana la urma) se vor "varsa" catre E U, ca, din culise se vor face presiuni si,iata, 2 candidati zdraveni la prima privire, au intors fata si laudele catre E.U.E vorba destre V.Catarama si "neanduplecatul" C.Diaconescu.Avand in vedere si gafa cu "politrucul" a lui Johannis,iata cum,frumos si linistit,i se paveaza drumul spre tinta  E.U.Ieri,in Piata Victoriei  mi-a fost dat sa vad ceva ce m-a lasat cu gura cascataMai multi PNL-isti si PDL-isti manifestatu PE SCAUNE.Fac proteste si marsuri de 25 de ani si,recunosc, asa ceva nu mi-a tecut prin cap.O alta harmalaie era cel al "Revolutionarilor" impartiti in doua cete,una ragusea la sediul PSD din Kiselef si o fractiune mult mai mica, in Piata(dar fara scaune).In rest,P.C condus de D.Constantin asa minipartid cum e,se straduieste sa faca valuri si sa nu cada in uitare, sustinad sus si tare, ca nu se vor "varsa" nici in PLR nici in PSD.Eu prevad,cu ordonanta promulgata ieri ca.plecarea unia sau mai multi parlamentari ai PC, partidul ve dispare.In rest,sunt multumit ca.asa cum ma considera UNII, aprecierile mele au fost corecte.In privinta evolutiei situatiei dramatice din Ucraina,timpul a devenit primordial.Am expediat plicul cu propunerea catre M.Isarescu.Raspusul (daca va fi) il voi posta rapid.In rest,ASTEPT "DESTEAPTATE ROMANE......ODATA!

Niciun comentariu: