miercuri, 24 septembrie 2014

Inceputul sfarsitului.....

Dupa depunerea candidaturilor,toti cei 14 atleti electorali isi ascut simturile,topoarele si cloroformul.O prima doza de cloroform a  fost servita cu "delicatete" si lacrimi de crocodil de un anume Turcescu.Ce se da de ceasul mortii ca a fost... acoperit si s-a descoerit "la ordin" impuscand 2 iepuri.Isi face mea culpa stiind ca stapanul mai are putin si dispare si fuga de raspundere,  care nu cred ca va fi trecuta sub tacere, de Organe.Cat priveste  cazul acoperitilor,NU TREBUIE discutat,FIECARE TARA se apara prin acesti EROI.Care isi dedica viata,sanatatea,prieteniiile,familia,etc. NUMAI spre SIGURANTA NATIONALA.Cat priveste discutiile, sub diferite unghiuri, asta nu face decat RAU.Sunt OAMENI ce isi schimba viata,numele,destinul, rupandu-se de tot,numai sa-si serveasca TARA!Pt NOI, cazul e inchis cu acelasi respect si pretuire!Asa cum anticipam, s-a facut prima mutare din multitudinea ce va urma.Intrarea in cursa a D.lui Melescanu.Si cu sustinerea noastra.Deoarece ,din cate l-am cunoscut in anii de la senat, e cel mai fin diplomat din cati cunosc.Apoi,sunt mandru ca am fost primul fotorep.ce i-a publicat primul trabuc ce l-a aprins, acum fiind-i nelipsit(dar il prinde de minune)Her Johannis, maine va fi gasit incompatibil.Acesta e parte din scenariu.Inflatia de candidati o favorizeaza tot pe cona joitica,si veti vedea cata dreptate am avut, cand v-am scis aici,negru pe alb,ca va fi,in turul 2.E o "victorie" ce ma intriga,dar victoria comunistilor vopsiti,(imi sta in memorie doar sapca rosie a criminalului Che Ghevara purtata de penalul Marzare) In ce priveste "dezvelitul"dintre candidati, probabil, nu poate fi decat V.V.Ponta.Daca Iohannis si Ponta sunt eliminati,coana joitica are drumul LIBER.Ca sa fiti la curent cu persecutiile asupra mea va readuc in memorie ca am depus,platit si executat controlul medical, la Min Minovici,am achitat 38 lei si certificatul medico-legal,desi au trecut(cum am mai spus) de 6x1o zile "e in lucru"Trageti si voi concluzia!Asta ma impiedica sa detonez o bomba care ii va matura din spatiul public pe multi impostori.NOI mergem inainte!

Niciun comentariu: