joi, 11 septembrie 2014

Precizare...

Observ ca in ultima vreme,interesul pt acest blog, scade! Ma ingrijoreaza acest aspect din p.v.al faptului ca N-AM FOST inteles.Precizez ca sunt NEUTRU si daca am postat materiale in care dadeau aparenta ca m-am dat cu "coana Joitica" ca APRECIEZ tactica Basesciana de a se mentine la putere,acei ce au inteles asa,gresesc fundamental.Deoarece ,fiind neutru ca jurnalist,fiind angrenat cu toata finta in distrugerea comunistilor si securistilor, care mi-au distrus cariera ireparabil, ar fi argumentul forte ca sunt loial cauzei.Nu concep ca dupa 25 de ani, sa fiu perceput ca m-am dat cu cineva.NOI militam in continuare pt a treia forta.In ce prveste corecta informare,v-asi ruga sa faceti urmatorul experiment.In fiecare seara sa acordati timp egal stirilor de pe B1-tv,Antena 3, Realitatea si Romania TV(chiar si cu emisiunea lui DD)Faceti socoteala mintal si veti incepe sa demantelati MANIPULAREA,prin forte proprii.In ce priveste "admiratia" mea pt "coana Joitica" a fost gresit inteleasa, sau nu m-am facut eu inteles.Eu am cautat sa va deschid ochii, la campania agresiva si draconic structurata pe "amutirea" celor 7-8-1o candidati "ai dreptei" care vor fi "obligati" prin varii manevre,sa voteze in turul al doilea, cu coana Joitica=salvarea lui Basescu(sau si mai rau dupa cum se prefigureaza,Prim Ministru)Numai asa(si prin suspenadrea disperata) Basescu poate fi adus in fata Legii!

Niciun comentariu: