duminică, 28 decembrie 2014

Mai javrelor,la vremuri noi tot VOI?

Nici nu s-a uscat cerneala pe mandatul de 5  ani al noului Presedinte si la interval sar tot javrele comuniste.Nu le putem spune NEOcomunisti deoarece folosesc aceleasi metode rasflate.Cei cu "pretentii" de stefan gheorghiu,ma refer direct la "sociologul"Dancu.Bantuind mai la vedere sau mai ascuns,acesta,cand nu "e bagat in seama" lanseaza cele mai absurde "scenarii"Pe care un manz de la un tabloid il rastalmaceste cam asa,ce scenarii halcinante ne asteaota dupa epoca Basescu.Primul lucru care mi-a intarit tot ce am afirmat mai sus,a fost faptul ca pe acest activist PSD-ist l-am cunoscut ca pe un mare detractor al lui Basescu.Dar cum scopul scuza mijloacele, trec peste aceasta. .Alt "corifeu" ce ar fi trebuit sa se ascunda in gaura de sarpe(daca,in '90 era votata legea lustratiei) este V Tismaneanu.Care,folosindu-se de dictonul "blameaza,blameaza ca CEVA tot ramane".Credicios acestei doctrine comuniste,acest slujitor al comunismului, venit pe tancurile sovietice mai "baga o soparla" cu privire la decorarea,recent, a detinutului politic Bjorza.Ca V.T mai "strecoara" amanuntul otravit (de care m-am izbit,atat eu cat si cei de langa mine) de SIMPATII LEGIONARE.Daca la eschimosi ar functiona doctrina ca,aparandu-ti Tara e o virtute, simpatizez cu acstia.Dar otravitul gand a fost lansat cu tinta directa, catre Asociatile de Evrei,ce au o mare influenta datorita pierderilor si atrocitatilor facte de legionari Dar ce are sula cu....Ce are o IDEE dintr-o doctrina, cu ce vreau sa-mi insusesc?Eu cred ca se pregatesc noi asalturi impotriva noului Presedinte intrucat,datorita SCHIMBARII, se vor petrece lucruri ce nu le nici visam.Ca sa vedeti cat de indoctrinati sunt acesti activisti,ferm convinsi ca imperiul comunist va dainui 1ooo de ani,nu isi dau seama ca vor trebui sa PLATEASCA.Un prim argument,suprapopularea puscariilor.Ce va fi urmata de un nou val si mai rasunator.Ei nu inteleg ca sunt VREMELNICI.V-am mai relatat despre secretarul de stat adrian  sanda(nu-l scriu cu majuscule,e sub demnitatea mea) Refuza sa execute 4 hot jud,def si irev.Are plangere penala pt 6 capete de acuzare.EI se cred "nemuritori" nedandu-si seama ca TOATE au aun sfarsit.Sfrasit care,din informatiile pe care le am,este extrem de aproape.Si de ce toate aceste persecutii cand vremea MERGE INAINTE?

Niciun comentariu: