luni, 15 decembrie 2014

Se face dreptate...

in cazul Revolutiei.In urma diligentelor facute de noi si provocte de Ion Iliescu,iata ca lucrurile incep sa se miste.Am trimis o scrisoare si inculpatului, din dosarul Revolutiei si nici n-a binevoit sa-mi raspunda.II scriam acestui ateu ca,credinta noastra curata(sunt urmasi ortodox din neguri de vremi) ne cere sa nu lasam nepedepsit un calau.Si iata,prin prezenta in presa,cand pupincuristii care vroiau "declaratii" de la o sursa credibila,scotandu-l in fata si el, cu "vointa" comunista,iata,l-a pierdut.I-am scris ca, pentru salvarea a 6 camarazi care trebuiesc operati de urgenta,e nevoie sa dea ordin javrelor comuniste de la SSPR(SEC.DE STAT ADRIAN SANDA,din TIMISOARA) sa execute de urgenta hot 2244 din mai 2oo9.Aceasta i-ar fi salvat.Dar aceasta jigodie comunista, ne-a sfidat si discriminat criminal.E o LUPTA draconica intre noi si restul lumii MURDARE.Din varii motive,enorm de multi au "tamaiat" LOVITURA DE STAT, pentru diferite avantaje.NOI am pastrat si continuat REVOLUITIA CURATA, pana in acest ceas aniversar.Ca lider ales de un congres al "golanilor" in 1995,am suportat atacuri de ce mai joasa speta.4 tentativer de omor,neanchetate de politie(aviz celor care au dispus aceasta,va veni ziua cand vor SIMTI reversul).atacuri peste atacuri,nu ne-au  clintiti de la telul nostru, continuarea acelei Revolutii, in care,majoritatea celor din Piata Universitatii,la cea de seara (in 21 dec 89) am iesit DISAPERATI.De cand s-a anuntat de catre Iliescu,din balconul CC, in ziua de 22 Dec 89 ca s-a format FSN, a inceput lovitura de stat si recuperarea puterii, de catre eslaonul II al p.c.r.De aici incepe DRAMA Nationala a Romaniei.Pentru ca,cei care au iesit disperat sa darame dictatura, NU AVEAU cunostinta de manevrele (trasmiterea, de catre "un mare cineast" IN DIRECT a Revolutiei LOR).Noi am inceput TEMEINIC sa demolam vechea oranduire.Am intiat si condusa 12 Ianuarie(demonstratia si marsul traznet din Piata Victoriei)18 Feruarie(o parte e postat in materiale din 2o1o)Marsul asupra Patriarhiei, cand P.Teoctist (d)s-a oprit ,de frica.tocmai la Sinaia.Venisem sa-i cerem socoteala pt mesajul trimis dictatorului in 17 Dec. felicitandu-l pt masac rul de la Timisoara.Am 4 ore filmate de op. nostru Cornel Tanjala, mort in conditii neelucidate pana azi.Si mai avem inca 6 morti,inclusiv pe macaragiul Gigi Gavrilescu,gasit spanzurat in podul seiului GDS, dupa ce dadusem jos statuile si pusesem crucile de la Troita de la Univesitate.In acest tim mercenarii politici faceau greva foamei (11) pt a le creste indemnizatiile.Ca participant direct am publicat in romanul "Destin"descrierea in amanunt a acestor actiuni pana in 2oo9,in prezent am vol. 2 gata de tipar.Si NIMENI NU VREA sa afle adevarul.Sa aratam ca Romnaii, n-au fost si nu sunt LASI.Voi continua...Pana atunci cred ca criminalului Iliescu nu i-a cazut bine, de sarbatori, sa dea cu subsemnatul la Parchetul Militar.Dar fiind ATEU, habar n-are de ce il asteapta!Nici lui Petrica,calaul Pietii Univesitatii!

Niciun comentariu: