duminică, 25 octombrie 2015

Frica criminalilor 2

Vreau sa fac o precizare.Am primit un mesaj in care un "binevoitor" ma injura ca folosesc orice prilej de a aminti de romanul "Destin", lansat de mine in 2009.Precizez,pentru cei aproape 20.000 de internauti isteti, ca NU MA CONSIDER SCRIITOR.Ci un CRONICAR, minut de minut, al actiunilor ce le-am initiat si condus , din dupa amiaza zilei de 21/22 Dec 89.A actiunilor  ce le-am produs in Instante(23) prin care am DOVEDIT  ca REVOLUTIA CURATA CONTINUA! e dreptul fiecaruia sa aiba o OPINIE, dar sa nu fie manacata de moliile comuniste.In acel JURNAL DE FRONT,descriu,atat cat ma pututu duce mintea(ar spuns un roman adevarat) am fixat pentru eternitate ,pas cu pas, ce s-a ales de acei proteastatari.Da, i-am strans,pe majoritatea, cunoscandu-i la nesfarsitele marsuri ,mitinguri si proteste, pentru a apara jertfa acelor copii.Am construit cu migala  Uniunea Nationala  pentru Victoria Revoluiei,in 28 Dec 89.Prima manifestatie in libertate,la 1 Ian.1990,apoi marsul si mitingul din 12 Ian. 1990,ce a ramas in istorie cu intrebarea unei laborante din Ploiesti,"ce ai facut in ultimii 5 ani D.le Iliescu" A urmat infintarea  Partidul Revolutiei Crestin Democrat La Congresul I(aveti proba video in postari mai vechi) in prezenta a 948 de delegati din cele 17 filiale,reprezentand peste 36.000 membrii, am fost ales in totalitate(unanimitate suna ca dracu)ca Presedinte.Mai e putin si am sa fac dezvaluiri incendiare privind evolutia acestor LUPTATORI si,ca cel mai aprig contestatar al criminalului ILIESCU,AM SA FAC CUNOSCUTE LOVITURILE  CARE AU DISTRUS DESTINELE ACESTOR LUPTATORI,PRIN PRIGOANA DEZLANTUITA IMPOTRIVA NOASTRA,,DUPA MINERIADE.!

Niciun comentariu: