sâmbătă, 24 octombrie 2015

Frica criminalilor...

sau noaptea generalilor(in versiune romaneasca).Pentru ca,anuntul iresponsabil,de a inchide dosarul Revolutiei,a  cutremurat o Tara.Care asteapta sa stie,cel putin, de ce au fost OMORATI cei dragi.Cinismul varfurilor comuniste, nu mai e de comentat,ci de pedepsitCa atare,prima masura pe care am luat-o,a fost sa iau legatura cu distinsa noastra aparatoare, si sa o rog sa inainteze de urgenta,Luni,CONTESTATIE la ICCJ,Acum,va voi dezvalui ADEVARATA miza a inchiderii dosarului.Prima era ce am afirmat ieri,cu impostorul maries, evident,vinovatii  stiindu-se inafara probelor si atasand un paleativ, cum ca multi au fost condamnatii etc,etc, .O alta miza deloc de neglijat esta miza BANILOR si valorii drepturilor Ce au fost platiti miilor de impostori,mercenarii LOVITURII DE STATA.Doamne,imi venea sa sparg telev. cand vedeam o serie de profitori care se impaunau cu "si eu am fost in strada la Revolutie".Altii afirmau ca au participat la evenimentele din Decembrie SAU CE-O FI FOST.Cine facea aceste afirmatii,un Duvaz,un "avocat"nelipsit de la antena 3,etc.De data aceasta toti vor sa acrediteze ideea ca,fiind participanti(depinde de care parte a baricadei) prin "prestigiul"lor de lingai si pupincuristi, vor sa ne faca sa credem ce debiteaza, pt a ne manipula.Aici sunt DEPASITI Pentru ca acest Popor,pe care il dispretuiesc atat de profund,caruia i-au spoliat apropae toate resursele, ISI REVINE.Acest popor care le-a dat mai multe sanse ,din mila, s-a TREZIT.Vedeti sondajele si imi veti da dreptate.In ce priveste sustinerea mea ca a fost o LOVITURA DE STAT,am spus-o si in cartea "Destin" si ca martor ocular,am declarat si la Procuratura militara cand am fost audiat.Am tinut minte si ora precisa,17,15 cand crimunalul Neamului,Iliescu a iesit,in 22 Decembrie1990,si a anuntat infintarea FSN-ului.Acela e momentul loviturii de stat.Latura baneasca am ,amintit mai sus,consta in faptul ca 2/3 din Federala lui  bebe ivanovici erau impostoriAmintiti-va de cel 25.de Certificate traficate pe bani grei de renumiul "revolutionar" + profitorii directi ai loviturii ca Cazimir Ionescu,PRoman,Ion Iliescu,G.V Voiculescu ,etc,atati procurori,militari, ce erau in serviciu ordonat,trepadusii care au pus mana, pe conducerea revolutionarilor adevarati,sedii somptuoase si indemnizatii si drepturi necuvenite.Sper sa se sesizeze din oficiu un brav procuror de la DNA si sa includa in ancheta si aceste aspecte,f. importante.Sistemul e atat de bine dirijat la SSPR incat A. SANDA(fost colonel de securitate STS|) a"obtinut" un O.G care,"sa curete impostorii" de adevaratii Revolutionari.Sanda betonandu-i pe Iliescu care l-a numit in acest post,pe "academeicianul" ce atinut TVR-ul "liber" 11 ani.Cei care vor sa vada in premiera cu ce probe zdrobitoare ne vom prezenta pe 6 Noiembrie in fata Instantei pot accesa -postari mai vechi-VA URMA

Niciun comentariu: