marți, 22 decembrie 2015

IARTA-I DOAMNE...




ca STIAU ce fac.Aceasta e concluzia, dupe cele intamplate si pe care urmeaza sa le explic.Cu oacazi comemorarii celor cazuti langa noi,in Piata Universitatii Dupa ce am aranjat,ca in fiecare an,totul pentru pomenirea acestora,am strans din dinti deoarece POPA,ce trebuia sa ne oficieze slujba,era lipsa. ,printr-o BIROCRATIE (oare) carncena,Asa  am descoperit DE CE, la tragedia de la Colectiv "Biserica" n-a fost prezenta.Descoperirea uluitoare, ca aceasta a fost "reorganizata"  dupa reguli militare,Adica daca nu esti in "postata",hotarat NU ai acces la prezenta unui preot.Faptul ca mazilitul ruginit Stoica de la Patriarhie, ne-a refuzat preotul anul trecut,am crezut ca e un accidet.Dar,cand cu o saptamana inainte am dat tel, dupa preotul care ne-a facut slujba din 13 Iunie,am primit un mesaj pe care n-am reusit sa-l decodificam.Atunci mi-am dat seama, ca pe lanaga o birocratie crancena,o intreaga liota de slujbasi bisericesti SE TEM!Am luat in considerare si alte "intamplari"ex"suspendarea" unor credinciosi ortodoxi pt ca au manifestat, impotriva mazilirii uni preot iubit,pedepsirea preotilor pt cea mai mica insubordonare(nu fac PLANUL la vanzari de lumanari sau obiecte bisericesti)Venirea la slujba sau deplasari cu masini scumpe,sfidarea,ca in cazul nostru,straiele scumpe si crucifix-rile  mafiote, cand Mantuitorul a propovaduit CUMPATAREA,constatate de toata lumea,pe mine unul M-A SCARBIT.Asa cum i-am replicat preotului contactat (caruia nu-i dau numele ca nu este vinovat el)credinta noastra curata o vom adresa DIRECT Dumnezeului nostru, nu fariselor pamanteni.Pentru ca niciodata, acestia nu-mi vor spala picioarele.Niciodata nu imi va da ALINARE, nicodata nu voi avea certitudinea ajutorului crestin in rugaciune.Sa nu faci ce FACE popa ci ce SPUNE.Pai daca e atat de pacatos ce INCREDERE mai prezinta? Ca sa fiti in tema,trebuie sa faceti o crere catre Biserica la care esti lipit.aceasta e inaintata la Cancelaria Arhiepiscopului,apoi la cancelaria PF care are 2(Episcop) slujbe,astepti,abia apoi...Ma opresc aici si va fac cunoscut pe scurt,dupa ce am oficiat,cu preotul-camarad slujba,In Piata erau 2 grupuri distincte.Noi langa crucea de lemn, pusa, in martie 90,si o masa din ciment pt pomana, si "restul lumii"mercenarii lui Ilici(nu toti) ce se agitau.La troita erau deja depuse,CU O ZI inainte,coroanele din parte Cmereiu Depuatilor a SSPR si a celor de la Tiisoara.Primior 2 inteleg ca au fugit de huiduieli.Cei de la Timisaora au o scuza.Aici,dupa spiciul (pe care o sa-l postez dupa prelucrare)am avut sentimentul dureroa al "omagiului"MINCINOS al celor care(unii) sunt asasinii acopweriti a celor pe care ii "comemoreaza"Inca o PROBA, ca traim in minciuna!.Care mi-a dat prilejul sa constat ca CE LASAM copiilor nostri, s-a putea,daca nu ne IMPLICAM,sa fieo TRAGEDIE. Tara vanduta,pribegia in care vor fi SLUGI, si totul facut praf in inimi si suflete.TOTUL concura.Si atnci CUM VA VETI JUSTIFICA IN FATA LOR?

Niciun comentariu: