miercuri, 9 decembrie 2015

NU ne dam batuti,continuam...

lupta noastra, pentru o Romanie libera si demna.In toate aceste materiale postate, v-am dovedit,fara putinta de tagada,ca nu ne pot infrange.Chiar daca, in acest moment.NOI  ne confruntam cu o situatie de necrezut.Am pe "rol" 5 plangeri penale.NICIUNA neluata in seama.Acestea sunt anchetate de sectia 8 polirie,Cdt Anghelus Adrian.Chiar in aceasta dimineata, i-am trimis o petitie DISPERATA,intrucat unul din dos de distrugere si furt calificat,neanchetat, m-a adus in situatia ca,dupa ce faptuitorul mi-a gaurit tabla de pe acoperis cu un dorn (23 de gauri) a trebuit sa inlocuiesc tabla si sa repar acoperisul.Dupa 4 luni,un ins cumpara o camera, de la mansarada imobilului in care am proprietate si sediul legal.Ca patron al unei firme de constructii, acesta a venit cu 5 lucratori,a inceput "reparatiile" si mi-a distrus tot ce reparasem,pe parcursul lucrarilor,"Lucratorii" se imbatau si,din lipsa de wc,nu mai coborau 3 etaje,ci isi faceau nevoile "urgente"(mai ales daca beau bere) pe tavanul proprietatii mele si al Asociatiei.Mi-a desprins tiglele cu surubelnita din interior,practic acoperisul nu mai exista.O prima ploaie dupa aceasta distrugere mia- adus in casa si sediul un miros cumplit.Am facut diligente la D.na Prim Procuror Tatiana Toader si,pana in prezent,NIMIC.Astazi,inaintez o somatie, celor care nu ancheteaza cele 2 tentative de omor savarsite asupra subsemnatului si sunt hotarat sa fac plangere penala,pentru abuz in serviciu  si favorizatrrea infractorului.I-am comunicat acest lucru chiar si comandantului.Uitati-va cate foruri sunt puse in miscare pentru a masura simpla.Paratul,fiind patron al unei firme de constrauctii nu pot sa nu observ ca TOTUL se face clandetin si la ordin.Acest lucru vreau sa-l distrug! Va voi tine la curent cu evolutia deoarece CRED, ca sunt enorm de multi, care sunt in aceasta situatie.Va cer sa ma sprijiniti prin solidaritate.Prin implicare! Nu putem lasa mlucrurile asa, deoarece intervine intrebare,ASTA LASAM URMASILOR NOSTRII?Avand in vedere ca pe 21,la ora 11,00 vom comemora, in Piata Universitatii, 26 DE ANI, de la acea noapte cumplita cand ne-am cucerit LIBERTATEA si DEMNITAEA, ca pentru a demonstra ca acea REVOLUTIE ADEVARATA, continua si azi,pe doritori, ii invitam la sediul nostru, din str Olari nr 9,sector 2 sa  achizitioneze jurnalul de front (12 lei) si hotararile Instantelor, ce atesta cele de mai sus,Cu autograf,binenteles.Fac acest lucru nu numai sa ne finantam actiunile si avocatii,dar,dupa interventiile,ca jurnalist, la 2 "reputati"istorici, Acad. Dinu C Giurascu, si Adrian Cioroianu,2 finte fricoase ,ce fug de implicare in adevar.Am considerat ca singura cale si  cel mai corect, e sa ma adresez VOUA,  celor care vor sa lase urmasilor ISTORIA CORECTA SI CLARA a acestor VREMI!VA ASTEPTAM si o sa postez anuntul acesta si pe pag mea de fb.

Niciun comentariu: