marți, 12 ianuarie 2016

12 Ianuarie 1990...

PRIMUL MARS SI PROTEST IN PIATA VICTORIEI.Prima dovada ca Revolutia adevarata contimua.Am initiat,impreuna cu 3 studenti de la Politehnica, acest prim protest , cand inca viata noastra nu se linistise, dupa baia de sange, continuata razlet, pana de revelionul prim,  in LIBERTATE!Circa 5000 de simpatizanti, s-au incolonat si se simteau fericiti, strigand "JOS COMUNISMUL"de se cutremurau geamurile pe Calea Vicvtoriei.Am ajuns in Piata Victoriei,am inconjurat TAB-urile din fata guvernului si imediat, am fost protejati de un cordon de MILIUTARI.Am subliniat acest fapt deoarece,pe parcursul desfasurarii acestei prime confrntari,aveam sa facem cunostinta cu PRIMA CONTRAMANIFESTATIE.Condusa se DAN IOSIF( despre morti...).Dupa celebra intebare, lansata de o laboranta din Ploiesti" ce ati facut in ultimii 5 ani,D-le Iliescu?"Am fost inconjurati de niste insi, cu sticlele de vcotca in buzunare,cercul strangandu-se din ce in ce mai mult si militarii fiind coplesiti.Am descris pe larg, in jurnalul de front(Destin), toata desfasurarea si finalul, acestei demonstratii-trasnet.Cert e ca,la indemnul securistului Mazilu"il vreti pe Iliescu jos?(vroia sa-l impinga de pe tancheta si noi sa-l terminam) NU am  zis da, pentru ca eram si suntem crestini.Si credeam, ca se va dedica, celor pt care a fost "pregatit"Nu pot sa uit, ce sentimente de apropiere,ce COMUNIUNE, curata si calda, ne unea desi nu ne cunosteam.Am reputat o victorie intrucat acolo PE LOC am obtinut 2 DECRETE 1 DE abolire a pedepsei cu moartea INCEPAND cu 1 Ian. 2.Scoasterea in afara legi a pcr.Dar,dupa 2 zile Silviu Brucan le-a ANULAT.Am inceput sa manifestam zilnic si protestele noastre, deveneau tot mai vehemente, cu fiecare zi, care ne aduceau miscari, a celor din esalonul 2 care continuau sa acapareze PUTEREA!Primul protest vehement, cand 'tatucul lor" a anutat ca FFS va INTRA IN ALEGERI.O "promisiune mincinoasa" facuta de Ilici, pt a ne potoli, cand in Piata CC-ului strigam "guvern Crestin,FARA COMUNISTI!Daca mergi din st de trol.spre cap 311,pe coltul drept al Pietii Roseti descoperi GUVERN CRESTIN si sters de "haidamacii activistilor" fara comunisti!Revenind catre Piata Universitatii,dupa ce am hotarat sa incetam protestul,am fost urmariti pas cu pas de acei INSI.Dar PRIMA confruntare cu "tinerii" scutieri de peste 45 de ani,am avut-o la urmatoru protest,in Piata Universitatii! Voi cvontinua ,cat ma mai tin puterile, sa relatez lupta noastra, care va arata lumii intregi ca ROAMNII NU SUNT LASI si,cu aceasta ocazie,vreau sa readuc Tarii noastre PRESTIGIUL (macar o parte) de care ne-am bucurat, datorita fenomenului istoric,preluat si de alte Natiuni,PIATA UNIVERRSITATII.

Niciun comentariu: