marți, 19 iulie 2016

Minciuni si tradare...

Mi-a sarit in ochi si mi-a venit in gand, acest titlu cand,duminica fiind,am iesit la cumaparaturi.Si cum stau langa Foisor si fac cumaparaturi langa "Europa",pe durata calatoriei cu tamvaiul 21, am constatat un fenomen ce  mi-a sarit in ochi rapid.Pana daunazi,incepand cu Bucur-Obor, in tramvai urcau Chinezii si numai conversatii tipate si sacadate, auzeai,de data aceasta m-au uimit puzderia de  grupuri in care se vorbea araba si, predominant, erau,femeile infasurate in acea  fasie de material alb pe cap.Am simtit ca sunt mintit,deoarece se face vorbire,oficial de o cota>In realitate,cei "infipti" inainte de 89,cand,veniti la studii,tragand de 100$ de sareau scantei,iata,au gasit un mod de ai elimina pe muritorii Romani care(minune) mai fac afaceri mici.Vin arabii cu 20-30.000 euro,deschid o alta cu profil  oriental(repeta actiunea chinezilor) si, ca sa nu se concureze,isi defalca afacerile, ca sa nu se calce pe bataturi.Maine poimane-in loc sa cumpar mici romanesti,ma trezesc ca sunt de camila!Cea mai infloritoare afacere a ajuns NARGHILEAUA.Pentru ca Legea Fumatului o excepta.Si va dati seama ce explozie, cu fumatorii iraiti.Dai un ban,stii ca nu-l mai ai..si profitul e expatriat.Tabacco scumpeste tigarile fabricate, cu 0,50 lei pachetul.Iata cum suntem luati cu asalt, fara sa schitam un gest.Si,parca n-ar fi fost destul,alta veste si mai rea, care loveste profund in crestinismul nostru milenar,niste bolnavi care nu vor sa-si duca boala in liniste(si sa incerce sa se vindece)  introduce zazania in Tara, prin solicitarea adresata Curtii Constiotutionale, de a le aproba casatoria Gey.Si,daca te uiti la poza,intrebi ca in bancul.cum dracului ma.unul alb si altul negru!Sunt sigur, in virtutea stricaciunii Occidentului,a "alinierii moderne" Curtea va fi OBLIGATA sa aprobe.Si asa se va adeschide cutia Pandorei.Si parca nici aceasta veste n-a fost, cea care umple paharul.Ci,cu cat trec zilele,crestinii acestei Tari si OAMENII ,in general,constata cum ,incet incet,se limnpezesc si realizeaza,grozavia de la Berevoiesti.PANA UNDE a ajuns DEGRADAREA UMANA.Si e TACERE!Ne vaitam,injuram,repezim,la nervi,oamni apropiati"cu care am mancat o paine impreuna"izolandu-ne si mai tare,Nimic nu ne mai intra-n voie.Si TACERE.Am lansat aici,mai demult, e drept, o constatatare.Ca OAMENII se retrag, intr-o singuratate tot mai seaca.Spuneam ca cea mai teribila evolutie, e cand constati, ca INSINGURAREA IN SINGURATATE, e  otravitoare.REMEDIUL?Simplu,SOCIALIZAREA si revenirea la VIRTUTIILE NEAMULUI ROMANESC!

Niciun comentariu: