luni, 4 iulie 2016

Rozboi mocnit

pe canicula.V-am promis, sa va postez intamplarile de la Comisia Juridica a Senatului, condusa de Catalin Boboc.Un boboc de Liberal ar spune Nenea Iancu.Pentru ca a calcat si calca, pe urmele altui "boboc"PNL-ist, ce mai mult absenta, decat participa, la indelenicirea pt care a fost ales,acea de senator.La fel ca si Crin Antonescu(ca de el e vorba)l-am rugatat,in luna MARTIE,pe Senatorul-Presedinte sa ma programeze la o audiere.Pentru cele relatate, mai sus, in cele 2 situatii fara iesire.Numai aici, SE PUTEA,rezolva acest cancer, care poate coplesi Justitia.Pt ca repet,ACTUL DE JUSTITIE incepe de aici.Si daca e viciat,JUSTITIA E DE VINA?Si aveam datoria, SA FAC ACEST LUCRU,in fatra Comisiei Numai ca din Martie si pana dupa alegrile locale,Senatorul a fost de negasit! Consiliera, careia i-am dat cartea de viziata, m-a tot amanat .. pana cand m-am hotarat sa actionez.Stiind ca sala de sedinte e la et 5,m-am postat la intrare si am sunat-o pe consiliera, care e(poama acra) foaartre cu nasul pe sus.Pusa in fata faptului implinit,aceasta n-a mai avut incotro si mi-a spus sa iau loc si sa astept epuizarea ordinei de zi.La sfarsit,Comisia,dupa ce a trecut in galop, peste punctele de pe ordinea de zi, a ramas surprinsa de prezenta mea.Presedintele de sedinta,s-a ridicat, a declarat sedinta inchisa si atunci, m-am adresat Senastorului Chelarul Vicepresedinte al Senatului.Acesta mi-a confirmat, ca nu eram inclus pe ordinea de zi si SI-A CERUT SCUZE.Asta ca sa vedeti cum se lucreaza in Comisii.II las in plata Domnului si revin la 2 teme extrem de importante.1-Mergeti inapoi pe acest blog si va veti convinge ca am postat nenumarate materiale cu privire la faptu;l ca vom deveni straini in Tara noastra, prtin vinderea necontrolata a bunului cel mai de pret al unei Tari,PAMANTUL !Iata ca ABIA ACUMN,la peste 1 an,spiritele se agita.Dar, ca de fiecare data,DUPA ce CREMA a fost RASA!Cautati sa vedeti ce apel am facut la Europarlamentarul Ion Mircea Pascu,sa ceara in Plen,cum au facut si Maghiarii UN MORATORIU pe 5 ani.Dar ti-ai gasit,un PSD-ist sa tina la Tara sa!Nu credeti ca e o provocare, cand acest lucru se conostea demult si se da TOCMAI, cand e VACANTA PARLAMENTARA?Despre galceava "curtarii" UNPR(cat ma e din el) in urm. postare!

Niciun comentariu: