joi, 30 iunie 2016

Continuare...

Am protestat,am contestat cum prevede Legea, la P.P si urmarea a fost, ca plangerile mele, au fost date altui Agent.Care,culmea,s-a pensionat .Si acesta este un truc.Ce, pe o multime din camarazii mei ,i-a costat o ancheta, a distrugerii Partidului Revolutiei Crestin Democrat, 20 DE ANI, 1118 candidati la alegerile din 1996 fiind frustrati de dreptul de a fi alesi..POSED HOT JUD.Si va mai dau un ex.Un ins, care a cumparat la mansarda imobilului, o camera(fara utilitati), mi-a vandalizat podul,,mi-a furat taabala si 1 m.c de cherestea.Simplu,Fapt CONSUMAT.De ce treneaza trimiterea acestui infractor in Judecata?La aceasta intrebare, fireasca, mi s-a raspuns"avem enorm de mult de lucru".Adevarul ca SINGURI isi bat cuie in talpa.Deoarece acest ins, care n-a fost anchetat la timp,a CONTINUAT sa-si etaleze "puterea"Fiind patron de  firma de constructii,a inceput sa reconditioneze si doteze aceasta camera,folosind 6 lucratori.Care veneau la "slujba"lucrau 2-3 ore si se apucau de baut bere, cu bidoanele.Normal,dupa bere,era greu sa coboare 3 et,asa ca a ales sa-si faca nevoile fizioogice in podul proprietatii mele timp de 3 luni.Degeaba am facut nenumarate drumuri, la sectia 8 politiei,degaeaba tel,degeaba plangeri la Comandant.Nici chiar recenta modificare a art 118,care prevede ca ORICE plangere penala sa fie TRIMISA in judecata.In acest caz(si in altele) trebuie SA ASTEPT.Asteptare care face ca PROBELE,cu cat trece trimpul,SA DISPARA sau sa se diminueze.Ca obiectul inf. sa se deterterioreze IREMEDIABIL, si cel atacat sa SUPORTE, faptul ca este in"siguranta ...." cu Politia.Degeaba i-am scris D.lui Ministru Toba, care a fost sef la sectia 8,a trimis lucrarea la Politia Capitalei,m-a contactat un Comisar sub anonimat,cand i-am spus ca nu ma pot deplasa, m-a lasat in plata Domnului.Am incerrcat sa obtin despagubiri, pentru ami repara si pune la adapost proprietatea.Fiind asigurat la Alienzz Tiriac(dupa ce am fost distrus de Astra),am sesizat,a venit un inspector, a fotografiat,mi-a mai cerut sa fac dovada, ca am depus plangere la Politie, am mai depus eu 3 planse, in care PROBAM ca, datorita dejectiilor scurse pe perete,la -18 C,acestea au desprins intreaga tencuiala de pe perete.Am cerut ca,de urgenta, sa mi se permita sa angajez o firma ,pt readucerea la starea initriala si cheltiuielile sa fie recuperate de la infractor.Ti-ai gasit!Am solicitat conducerii acest lucru.Astept raspuns.Ma macina ideea ca piedestalul pe care e Tiriac in inima mea(si a milioanelor de Roamani) pentru bucuriile date noua de CAMPIONUL Tiriac in dictatura,, sa nu fiu dezamagit de hotul Tiriac.Care,la un raspuns negativ, nu are cum sa se ascunda, intrucat CONDITIILE contractului de Asigurare PRIMA DATA ,chiar cu litere minuscule,au fost semnate CA SEF, DE EL!ASTEPT!Voi contunua cu "aventura" de la Comisia Juridica a Senatului

Niciun comentariu: