miercuri, 29 iunie 2016

Alesii,isi dau(din nou) in petic....

Avand in vedere, repet, ca sunt printre cei mai vechi jurnalisti, acreditati in Parlamentul Romaniei,avand in vedere ca ,zilnic,zeci de oameni isi varsa necazurile in fata mea, faptul ca EU INSASI traiesc o  Drama fara sfarsit(docamdata), m-am hotarat sa FAC CEVA, pentru acesti oameni amarati.Si pentru mine si situatia mea.Care, de 26 de ani, o voi povesti pe scurt.Pentru a intelege ca  nu de dragul de a iesi in evidenta, ci pentru faptul ca TOT ce pregatisem, sa aduc la cunostinta Membrilor Comisiei Juridice, era un castig dublu.Ei ,prin o initiativa legislativa PUTEAU CORECTA , degradarea in continuare, a sentimentului CA JUSTITIA e de vina.Dupa ce va voi explica,veti vedea ca ACTUL DE  JUSTITIE, INCEPE cu un mic functionar , de la Cercetari Penale(in cazul unei nfractiuni).Din cele 8 plangeri penale, depuse la sectia 8 de Politie, de care apartin(distrugere,viol de domiciliu,lipsire de libertate,vandalism,furt calificat) o voi alege pe cea mai grava,TENTATIVA DE OMOR.In ziua de 23 Aprilie,de Paste,am iesit sa bem o bere,eu si fiul meu.la terasa "Foisor"Dupa 5 min de la plecarea fiului,intrucat lucra in schimbul 2, am fost somat sa ma ridic, si sa insostesc 3 barbati in civil, fara sa-mi spuna ceva, sau sa-mi arate vreun act.M-am impotrivit(aveam 136 kg).Mi s-a aplicat un tampon pe fata,am mai realizat ca sunt inghesuit intro dacie break, si nu m-am mai trezit, decat a doua zi, la ora 8,00, aruncat ca un sac de carttofi, la poarta locuintei mele.Cand mi-am revenit complet, am constatat ca 17 dinti sunt lipsa, ca am o coroana dentara(un avertisment?) care nu mi se potriveste,intrucat dantura mea era ingrijita de medicul stomatolog ,canalul de elimenare al urinei,cand il foloseam,ma urcam pe pereti de durere,toate org interne deteriorate grav.Asta s-a constatat, la internarea de urgenta la Sp. Coltea.Pe scurt,din 2013,iata am intrat in al 4-lea an, NU S-A investigat NIMIC.L-am invitat(intrucat nu ma pot deplasa) pe Ag PASCAL MITICA SA VINA LA FATA LOCULUI,PREGATINDU-I PROBE INDUBITABILE De aici INCEPE COMPROMITEREA actului de justitie.Intruca acest anchetator, nu numai ca nu s-a deplasat la fata locului,o prima procedura ESENTIALA pentru un act justitiar CORECT, a bagat toate plangerile mele intr-un P.V,le-a inaintat Procurorului de caz,acesta fiind indus in eroare,a dat NUP.Cand mi s-a comunicat acest fapt,aveam dreptul sa fac CONTESTATIE (la cine?) la P.P ierahic .Ori cea care cintrasemnase NUP,era CHIAR P.P(inca nu-i dau numele) de la care astept raspuns-va continua!

Niciun comentariu: