marți, 28 iunie 2016

Colegii tineri?

Psana acum, am depistat mai multi LASI.I-am numit asa, deoarece nu numai ca au ajuns aiurea in Presa, dar NU AU nici cea mai elementara notiune, de RESPECT.Al varstei,al trecutului de sacrificii ,mult mai dur, decat restul cetatenilor, deoarece peste suferintele cotidiene, NOI am suportat si suportam , de 26 de ani,prigonirile neocomunistilor.A acelor insi care,daca ii vezi in viata cotidiana,il sustii sau  il dispretuiesti in functie de ce scoate pe goarna.La puzderia de rv-uri,prin toate publicatiile care rezista nunai datorita trimiterii la alte publicatii, ca sa supravietuiasca.Astazi,voi incepe destainuirile cu un MARE FAS politic.E vorba de "marele" ziarist Ovidiu Zara.Pe care l-am apreciat ,ca si cei care NU L-AU CUNOSCUT, SUB adevarata FATA, aceia de clona neocomunista(din generatia TANARA care pune altfel HEI RUPUL)Cu mare "iscusinta"!Cu atac la un lider politic, cel mai hulit de public si care "naste sigur" adepti.Asa am crezut si eu la inceput.Marturie stau mai multe msg prin care m-am oferit sa-l ajut in alegerile din 5 iunie candidand in locul osiosului piedone.Tertipul de a ataca furibund si lansand teme ca cea in care fostul si-a "tras" un ap. de peste un miliard.Ce proba mai credibila, decat aceasta chestie, care se cunostea de ani?Am fost la "intalnirile" cu alegtorii"Nimic!Am fost,desi sunt cardiac,pana in Bul. unde isi avea sediul campaniei elect.(Vis-avis de cea a psd-ului.Cand,dupa cautari din casa in casa, am ajuns la sediul unde trebuia sa stabilim cum sa-l ajutam,fara nici un indiciu,ci intreband din om in om,am gasit un individ care mi-a spus ca au fost scoase afisele ca sa nu se incalce legeea.Desi alaturi ele tronau.L-am rugat,inca fiind convins ca e un luptator impotriva situatiei actuale,sa se deplaseze pana la sediul Org pe care o conduc sa discutam pentru al coopta in Comitetul de Conducere provizoriu al Partidului.A inceput in primul rand cu tacerea.Imi raspundea in doi peri apoi nu mi-a mai raspuns deloc.Si aveam sa-i incredintez si documente necvunoscute marelui Public.Simplu putea sa-mi spuna de la inceput,de aici incepe lasitatea.Sa n-ai curajul sa fii DEMN.A inceput ca un securist veritabil, cu ce si cum si atunci m-a convins ca e o clona NEOcomunista,o generatie de tineri care nu numai ca si-au insusit cu brio pacatele parintilor,ci datorita exploziei informationale,le duc pe "culmi" greu de inteles.Voi continua cu un alt caz, ce v-a facut sa tresaltati de bucurie,cand un tanar a strigat in fata sistemului...Oare?

Niciun comentariu: