sâmbătă, 4 iunie 2016

Lovitura grea...

data Democratiei.In ajunul desfasurarii alegerilor, ii rog pe istetii internauti, sa caute,in 2011 postarea in care am afista,in piata universitatii,(30 de zile de protest,cu As.) URMATORUL SLOGAN: ILIESCU NU FI TRIST ,TARA MERGE SPRE DEZASTRU, PRIN PARTIDUL COMUNIST.Si iata ce DREPTATE am avut.Asta va da o greutate aparte celor postate de mine, pana acum .Deoarece ,pentru faptul ca l-ma facut criminal intr-o pancarta, pe ilici, am primit 3000 de lei noi amenda.Dar slugoiul, care mi-a scris p.v ,adeptul sloganului"noi muncim.nu gandim" a scris ciudat numele meu si asa amenda e prescrisa.In continuare o sa gasiti urmatoarea explicatie.Dupa ce am mentionat prin p am facut o insiruire care,AZI, se ADEVERESTE!PSD+PNL+PDL+UNPR+UDMR+PRM+...= PCR.
Nu CRDEATI,cand am facut afirmatia de restauratie comunista, sub pulpana neocomunismului vopsit NUANTAT de toate ACESTE FORMATIUNI?ce se va intampla maine?Desi nu ma dau mare analist politic,iarasi se va implini o a doua previziune, postata inca cu 2 ani in urma,citez, daca PNL NU va face rapid un congres care sa-l scoata din cursa pe ditrugatorul Blaga cu "echipa"lui de criminali,PNL VA "CASTIAAGA" alegerile cu un scor compus DINTR-O CIFRA.Dragii mei,ca un om care are o exerienta de 26  de ani in  lupta impotriva acestei maladii Nationale,MAINE va fi o zi DECISIVA.Pentru ca,in "lucrarea din interior" ,DE CATRE HIENELE din pdl, PNL(putinii CARE AU MAI RAMAS) AU FOST "CONDUSI" numai spre gafe.Fiind acreditat in Par,lament, am fost de fata, cand PNL  a VOTAT, alegerile dintr-un singur tur.Cand si-au dat seama, au inceput o campanie furibunda,chiar in ultimul moment,pentru a anihila, pericolul votat.Asa ca "NE VOM PRICOPSI" cu un psd INTARIT.Si aici apare o problema INCENDIRA.CINE E VINOVATUL?Formidabil va fi ca NU EXISTA.CEI DE DREAPTA au fost "convinsi" cu argumente materiale, ca NU MERITA sa mai lupti pentru o cauza PIERDUTA.Aici a disparut OPOZITIA!Si asta este pentru ca ,in Parlament CARTITELE SUBTERANE, DICTEAZA GUVERNAREA ,Intr-un efort diaboilic, a adus Tara,in acesta situatiee  nemai intalnita.Cum vom iesi din acest zguduitor moment?IESIM!Exemplu a lui "dai dracului.nu-i votez ca n-am pe cine"TOCMAI pe acest protest fioresc, al ROMANILOR ADEARATI,AU MIZAT, politruciI de la stefan gheoegiu.Si asta,ne-au adus intr-un punct de explozie sociala.Dar dragii mei,TOTUL NU E PIERDUT!NOI,veteranii Revolutiei, avem solutia.Una zguduitoate, care ii va matura, pe toti acest vanzatori de Tara.Alegerile sunt pierdute, sa nu ne lamentam, ci sa NE MOBILIZAM.NOI avem totul pregatit, pentru victorie.Sa steptam rezultatele si veti vedfea ca,NOI astia care n-am fost luati in seama 26 de ani,vom intoarce SOARTA ROMANIEI.Si va veti convinge ca n-am folosit cuvite mari sau goale.Ci vor fi pline de adevarat ROMANISM!Va rugam sa iesiti la vot.Daca nu aveti preferat,totusi,puneti 2-3 stampile pe buletin.Numai asa ii PADEPSITI PE NEOCOMUNISTI.VETI VEDEA CE PUTERE ARE OPTIUNEA VOASTRA.Acest indemn nu se adreseaza celor c are,pentru un mic avantajvoteaza, ca sa RABDE 4 ANI/!

Niciun comentariu: