marți, 31 mai 2016

Candidatii se agita,dau...



la gioale,la nimereala,prin mobilizari.Am trecut si eu pe la "activitatea"candidatilor care ma intereseaza si am avut surpriza, sa descopar un nou fel, de a face o campanie electorala Corecta, curata si fara sfidari,cum s-a intamplat pana acum.Am gasit in cutia de scrisori o invitatie a candidatului Dan Cristian Popescu, la sectorul 2.M-a surprins simplitatea adunarii din STRADA ,cu veritabili sustinatori,in discutii libere si mai ales, deschise.Asta denota maturitate, la un candidat asa de tanar.Care poate(mai mult ca sigur) ii va lua locul generalissimului ontanu.Aflat acum la beciul domnuesc pentru "binele" facut sectorului, pe care l-a pastorit,ata amar de ai.I-am pus 2 Intrebari D-lui Dan.Ce masuri va lua, in vederea desfintarii organizatiei paramilitare infintata de ontanu ? 2,ce va face cu mafia din Piete?Iata ce mi-a raspuns1-Org respectiva s-a autodesfintat, dupa evenimentele carea au dus la arestarea preventiva a D.lui Ontanu, in sensul ca acestia nu mai sunt scutiti de plata impozitelor si taxelor,S-A EMIS O HOT A CONSILIULUI care a anulat, hot de infintare,au returnat masinile folosite ILEGAL, catre Politia Locala.In momentul de fata,nu mai exista. 2-Curatenia de care ati facut vorbire,TREBUIE facuta in INTREG sectorul 2.Lacurile sunt murdare,este mizerie peste tot.Si ma voi axa de a le FACE dreptate ,adevaratilor producatori,care nu prea au loc in piete, de acestia.Va multumesc si pe durata mandatului voi semnala evolutia.Mi-a placut dezinvoltura,simplitatea si caldura, dezghiocata de politica, chiar daca este Parlamentar!Succes, D.le Dan si recomand tuturor, care vor un suflu nou, in viata noastra cotidiana, SA-L VOTEZE.

Niciun comentariu: