vineri, 13 mai 2016

Inca o dovada....

ca postarea anterioara, s-a adeverit.Prin ordonanta pe care o voi posta si va veti "minuna"Care,dupa cum veti citi,nu lasa loc de interpreatari.Pe scurt, odiseea ce m-a detrminat, sa fac plangere penala ,impotriva unui Avocat, ce m-a sabotatat si tepuit.In adunarea generala a Asociatiei pe care o conduc de 26 de ani,mi s-a prezentat aceasta persoana, pe nume carmen vladescu, pentru a incheia angajamentul de asistenta juridica, pt cei 17 membrii, parte din cele 5 hot,def si irev ce trebuiau executate, de catre Secretariatul de Stat pt problemele Revolutionarilor, respectiv titularul acestui minister, Adrian Sanda.Am intocmit,legal,contractele de asistenta juridica ,15 membrii au platit cate 1200 lei fiecare,2 membrii cu siutuatia personala la limita supravietuirii, au fost incluse din partea av.ca BONUS pt acest contract.A incasat 18.000 lei si dupa incasarea banilor, s-a dat lovita de multa activitate,refuzand sa ne mai raspunda la tel.Cand ii ceream date despre evoltia cazului,se rastea si ne repezea ca,citez"eu nu  sunt secretara voastra"A refuzat  sa ne mai raspunda.Intre timp am apelat la aceasta,pana ne-am convins, pentru alte 2 cauze.Cauza subsemnatului, care a obtinut de la instanta 2hot,def si irev,cu o despagubire de 500.000 euro,de la completul cu 3 judecatori, in problema malpraxis-sului, in care eram sa-mi pierd ambele gambe, cat si infintarea Partidului Revolutiei a-3-a forta.In ambele mi-a incasat 3500 neeliberandu-mi nici un act cum prevede Legea.Dupa prezenta la inscrierea Partidului,la primul termen, instanta i-a pus in vedere, ca nu s-a respecat .in statut,prevederea legii ca,in cadrul drapelului Partidului,sa nu folosim culoriule drapelului de Stat.La al DOILEA temen,n-am ideplinit conditia,tot specificata in statut, de a nu efectua operatiuni comerciale.In fine,instanta la al 3-lea termen a indicat ca membrii fondatori, nu au CNP-ul.Dupa ce am deschis calculatorul,am cautat legea 14/2003 si am obsrvat ca acestea erau ceriuntele modificarii legii de mai sus, in 2015.OARE DE CE avocata N-A STIUT?S-au NU s-a dorit sa stie?Evolutia  mi-a dat DOVADA, ca ne-a tepuit! Am intocmit al 2-lea dosar.Nu l-a stampilat si mi-a fost respins.Am intocmit al 3-le dosar, m-am prezentat la termen,av.prin ce minune m-a sunat si mia- comunicat ca vine mai tarziu la instanta.La sfarsit,cand Presedinta de sedinta m-a intrebat de aparator am comunicat instantei ca mi-a spus ca vine dar.. Instanta,in loc cum ar fi fost firesc sa mai imi acorde termen, m-a intrebat daca am vreo cerere.Am spus ca nu stiu si ca pentru asta am angajat aparator.A raspuns ca ramene IN PRONUNTARE(VA URMA)

Niciun comentariu: