duminică, 15 mai 2016

inca o dovada 2..













Intrucat nu mi-a facut nici o asistenta, in cele 3 cauze pe care le-am enumerat mai sus,m-am hotarat,nu sa iau o ghioaga, sa-i distrug vila din Popesti-Leordeni, ci am apelat la un mijloc recomandat ,acum,in seccolul xxi,plangerea penala.Oricare dintre voi, trebuie si faceti asemenea lucruri pt a va apara.Am enumnerat in plangere, tot ce v-am prezentat,in plus am aratat, ca mi-au fost luati ultimii bani si ca procesele merg inainte.Am mai precizat ca, pentru toate platile ulterioare,numai dupa iminenta plangerii penale,mi-a eleiberat chitante DUPA 9 LUNI.Va expun acest caz amanuntit pentru ca,din raspunsul Parchetului CAB, veti vedea si gandi cu mintea fiecaruia,DACA mai avem vreo SANSA, sa fimn judecati CORECT.Deoarece CREDIBILITATEA MAGISTRATILOR care te JUDECA NU e de vina,ci goana de a  MASLUI.Incepand cu ancheta pe care o face un anchetator, din politia judiciara,aflat sub COMANDA DUBLA,1-Ghidat de procurorul de caz,2-trebuie,actionand in cadrul unei sectii de politie,acesta trebuie sa imapce si capra si varza.In lantul "trofic" intervine o prima "selectie"arbitrara, care costa in DIMINUAREA plangerilor, pt a nu iesi in "evidenta"fata de sefi.Apoi,procurorul de caz, mai taie si el,prin NUP,inca o halca,apoi mergi(in cazul fericit)in Instanta si trebuie, OBLIGAT de Lege, sa ai asistenta juridica.Ca sa obtii Asistenta Juridica Gratuita, trebuie sa UMBLII, sa depui o suma de acte, in care trebuie sa dovedesti ,ca nu ai posibilitatea sa achiti onorariul.Am mai scris, cum se termina in coada de peste,cu aparatorii.Si dupa toata aceasta involburare,m-am ales cu raspunsul de mai sus.Care a fost anchetat cu viteza luminii.Din studierea raspunsului, veti consta ca DEMOCRATIA, mai e dosar MIMATA.Ca MAGISTRATII, din completele de judecata, incaseaza PE NEDREPT toate acuzele.Cei de facut?.Adresarea,in continuare catre  forurile superioare.Pentru ca ,oricat  blamam,lasandu-ne pagubasi, mai sunt si OAMENI CARE APLICA LEGEA!
P.SIata,inca o dovada,Parlamewntul a respins,in cazul avocatilor,sa nu se mai ia in considerare daca au fost turnatori.In ce priveste indreptarea,oarecum,a nedrepatii strigatoare la cer,s-a luat hot (aretr 18) ca TOATE plasmgerile sa ajunga la instanta.Care.....va fi "lucrat" din greu!In Parament a fost eliminata prevederea din initiatva ce prevedea ca avocatii sa fie cerccetati de CNSAS.Mai vreti vreun argumant ca SOMNUL vostru NASTE monstri?

Niciun comentariu: