sâmbătă, 21 mai 2016

Ce ma e de adaugat?

Luat cu aceasta campanie de alegeri,n-am uitat, ca va sant dator cu cateva explicatii, intrucat f. putini cred ca au citit, cele 2 fete postate, ale raspunsului unui procuror, la plangerea mea ca am fost teputi de 3 ori, de av,vladescu carmen.O prima faraza, cred ca este  o proba erdificatoare,citez"Analizand continutul actului de sesizare si inscrisurile atasate la aceasta,se constata ca, in cauza ADMINISTRAREA oricarei probe  in sensul infractiunii solicitate a fi CERCETATA, este inutila  urmand a se dispune o solutie de CLASARE a cauzei.(sublinierele imi apartin.) Deci eu,daca am fost tepuit,nevand studii de Drept,sunt si tepuit, ...  ... ... ..banii luati.In realitate mai am 2 cai.1.Sa o actionez in judecata pe calea Civila(parchetul nu se va "incarca" la capitolul PENALE), eu sunt obligat(daca pot) sa ma imprumut Si tot ciclul se reia.Cati din justitiabili cunosc aceste cai? Asa cum v-am adus la cunostinta,in Parlament se discuta scoaterea de sub supraveghere a "treburilor "avocatului.Si a apartenentei la "activitatile"vechii securitati.Sa vedem forma finala, cand se vor reantoarce Parlamentarii din Camp Elec.Un alt citat din aceiasi adresa,care mie mi-a dat frisoane,citez "persoanei(adica mie tie sau oricarui petitionar),i se invedereaza ca avocatul nu poate GARANTA niciodata CASTIGAREA procesului.Ma oresc la aceste 2 citate, internautii isteti vor reciti cu si mai mare atentie, acest raspuns si isi vor da sema, ce DEZASTRU a produs si va mai produce ASUMAREA de catre guvernarea BOC, a acestei raspunderi devastatoare.Si in final,dupa ce am administrat probele, privind tepuirea a 15 cetateni, procurorul dispune:CLASAREA cauzei sub aspectul savarsirii UNEI PRESUPUSE FAPTE, prevazute de art 284 CP.(asistenta si reprezentarea neloiala)Mai mentionez ca raspunsul primit, era atat de STERS, incat am mers la 2  xerox-uri pt al intari.Am postat acest raspuns si prin faptul ca, am avut 7 av si toti au for vanzatori.Imi cer iertare de la cei corecti, dar sunt prea multe lichele, care au intrat in Av pe cai nestiute, dar dorite de cine trebuie si ca atare, n-am dreptul sa-i incriminez pe toti.Vedeti,sera de seara, av ce-i apara INTENS pe cei care sunt incriminati.Si care "beneficiaza" de pe urma lor.Oare cat va mai  dura pana cand NU VOM MAI AVEA NICI UN DREPT?

Niciun comentariu: