sâmbătă, 7 mai 2016

IN Romania, DEMOCRATIA...

abia mai palpaie.Cine are puterea,printre manipularile in avalansa,care vin din toate partile,sa judece corect,imi vor da dreptate!Dar sunt putini! Intrucat, ca si in medicina, o bola netratata la inceput,da nastere unei boli ingrozitoare,cand aproape nu mai e numic de facut.Nu ma impaunez, ca sunt mare publicist,dar iata,am postat pe blog problemele ( din postarea anterioara),cu 2 zile inainte ca presa sa ia atitudine.Dar tot prin manipulare.Eu vorbeam despre o inamovibilitate MASCATA prin superimunitate!Ca sa traduc simplu aceasta deviere,real, proiectul de lege,initiat de cativa juristi din Parlament vroiau,care vor sa se asigure,daca nu vor mai fi alesi in Toamana,sa fie intangibili, din toate punctele de vedere.Dar,mai ales, sa scape de supravegherea SRI.-ului.Care,ACUM ,ii tine in mana.Ce va fi daca legea trece?Avocatii vot deveni stat in stat.Daca acum, eu ca justitiabil, am o arma eficienta, prin art 284 din noul C.P, pot sa am o oarecare liniste,daca acesta e declarat necostitutional  CE VA URMA?Daca eu,dau in judecata avocatul, pe care l-am invinuit, cu probe indubitabile,DACA ancheta merge normal(fiind plangere penala) prin fine interpretari,eu neavand bani,din pensia precara pe care TOT EI mi-au dat-o,sansele sa-mi recuperez DREPTATEA si DEMNITATEA sunt aproape nule.Spun aproape nule deoarece,PE ICI, PE COLO,intr-un mediu cumplit,mai sunt si OAMENI DE BUNA CREDINTA.Care nu se impaca  cu nedreptatea, si isi fac datoria.Dar DUPA?Ati avut cunostinta de vreun CONTROL, la marile firme de avocatura?( singurul a fost la firma URBAN si cunoastetirezultatul catastrofal,dar cu o floare...)Ati vazut marii Avocati adusi in fata organelor de drept pentru spaga?A comunicat vreunul,  cuantumul CONTRACTULUI DE ASISTENTA jURIDICA DECLARAT, de la marii spagari Vantu,Neculae,Borcea,etc care au facut avere, cum si-au facut-o?O singura INSTITUTIE,D.N.A-ul SI-A FACUT DATORIA.Si NEMERNICII gadea,ciuvica,badea, care a castigat multa simpatie cu spaga.. au INCERCAT sa o manjeasca public,Pe Sefa acestei institutii!Dar cu bucurie,ii anunt pe aceste dejectii securistice ca,din contra,au facut, prin acest gest condamnabil,SA-I CREASCA PRESTIGIUL!In toata aceasta involburare de interese,va dati seama ce lovitura vor primi oamenii simpli, care cred in dreptate,dar si ce VOR face in DISPERAREA CRESCANDA?

Niciun comentariu: