joi, 5 mai 2016

Romani,de data asta...

vi se pregateste TACEREA.Cu miscari subtile,sunteti loviti in ce e mai scump si platit atat de greu.DEMNITATEA si LIBERTATEA.Am intrat in posesia unor dovezi ca in Parlament se va strecura o Lege a INAMOVIBILITATII AVOCATILOR.Am ramas interzis!Eu care am angajat, ca aparatori 7 avocati si m-au tradat, Culmea ,in loc sa ajunga la mititica,sunt protejati ca si Magistratii.Si atunci, UNDE sa imi mai caut DREPTATEA?CINE ma mai apara,pe mine,pe tine, pe NOI, de abuzurile diversilor indivizi?Am facut plangeri penale,dar sunt TRATATE cu blandete.Ca sa nu dea peste cap statistica mincinoasa.Dar DUPA?>Si,colac peste pupaza,a doua lovitura vine in "completarea(subtila) a primei.Si anume,trebuie sa asteptam ca,peste ceva timp,Curtea Constitutionala sa se pronunte asupa ABUZULUI IN SERVICI.Cea mai mare provocare, pentru Romanul simplu.Deoarece,daca Curtea se pronunta ca acest art.297, din noul C.P, o gramada de isi acuzati in dos de coruptie,vor scapa.Si sa te tii nineaca,ce AVANT va lua aceasta.Si inca o lovitura mortala, ce se pregateste Romanilor, plecati in cele 4 zari, de scarba fata de ce se intampla in Tara.Dupa principiul lui Motoc,"daca voi nu ma vreti,eu va vreau" diriguitorii(comunistii vopsiti), in verva mare,au strigat, EVRICA!!!Sa propuna impozitarea celor plecati, cu 24%.Pentru ca INCA, ISI AU DIOMICILIUL IN TARA.Nu conteaza TRAGEDIA familiilor greu lovite,asta e "gaselnita" de ai obliga,tot subtil,de a renuta la CETATENIE.Pentru  a nu mai face atatea TAM-TAM-uri la votari.Ce STRICA socoteala, celor din interior care ne vor,cu aceste manevre,O GLOATA TACUTA.Dar NOI,cei care LUPTAM in continuare, fara ca MULTI,sa NU ni se alature, ca sa schimbam aceste atacuri ,la putinele drepturi ce ne-au mai RAMAS,  in ACUZE,Platite cu sangele acelor tineri, pe care f.multi I-AU UITAT, Dar iata, sunt adusi in actualitate, de cate ori se ciuntesc din drepturi, ,putin cate putin, pt a nu bate la ochi, CAUZA pentru care si-au dat viata.E incredibil cum,prin NEIMPLICAREA ADEVARATILOR ROMANI, suntem dusi ca miei la taiere.NU DORESC sa-mi inchipui ce vom mai putea FACE,cand totul va fi parafat!Oare atat a tampit fb internautii, incat,o cauaza ardenta, pentru o Tara, e coplesita de acesarile unui filmulet(452.617 acc.) in care o tanara, isi arata un crac pe o sofa si e adulata?In loc sa ne MOBILIZAM pe SINGURA bomba  cu ceas cei poate spulbera pe TOTI acesti SACALI care vor sa ne distruga TOTAL, TARA, ISTORIA si DESTINUL!NOI asteptam declansarea  pe internet,a acestei actiuni, pasnice si nonviolente!
P.S Cristin L, sefa FMI ANUNT-SOC ROMANIA E DE VANZARE!

Niciun comentariu: