joi, 16 iunie 2016

Dispretul comunist....

te sfideaza, de unde nici NU  te astepti.Ca sa continui lupta, am decis sa ma adresez unor Intelectuali de marca.Din start,cel mai iubit dintre actori "nu prea suna bine" dar acceptam, deoarece actorul rasfatat de "natura" cu o moaca adorabila,face,cu ocazia alegerilor locale, o remarca de m-a dat pe spate,citez"nu ma vad votand langa un tamplar".Alaturand aceasta "scapare, va mai expun un caz,al Actorului"profesor",  contestat vehement de studentii de la IATC,Florin zamfirescu!I-am cerut sa ne ajute in lupta noastra, stiindu-l ca si pe V.Rebengiuc, un participant al Pietii Universitatii.M-am dus cu toate dwd-urile,cu hot def si irev in copii,si ca si cum eu eram un taran prost, care deranjeaza un nobil,mi-a cerut sa le las la portar.Ca sa aflu ca m-a "tradat" cu M.Munteanu ,atasandu-se de nou infintata fundatie a acestuia!Dupa solicitarea facuta, la Dinu Giurascu, de a ne sprijini(am postat aventura de al contacta)totul e evitat.Faptul ca,in Parlament sunt ocolit, se datoreaza faptului "ca nu am pus botul" fie la "atasarea"langa un personaj,fie inregimentundu-ma pe o parte a baricadei, de unde puteam sa ajung "cineva"Dar in forul meu intim, ma felicit pentru aceasta atitudine si NU o mai pot schimba.Dar daca nu te ia nimeni in seama,daca nu esti vazut la tv vorbind mult si NE spunand NIMIC, oriunde te duci sau te intorci, esti de neluat in sema.Cu ocazia comemorarii invaziei lampaselor,cand vezi ca toata aceasta drama, ne-a dat diemnsiunile dispretului si azi,cand vezi cateva telev. mai aduc in studio-uri persoane ce n-au nimic cu tema,ai masura,din nou, a MANIPULARII!Am aflat ce asalt au inceput ,mai ales cei din TVR ,pentru asi incropi in continuare, catiguri nemeritate.Nu pe refacerea legaturii, cu cei care platec obligat abonamentul si n-au acces,ci vor sa SCUMPESCA abonamentul luat cu japca.Se aude ca Guvernul CAUTA o cale de ai SCAPA de datorii.Si cand auzi zilnic,cersind jalnic,pe un post care traieste din reluarii din 1970, ca NICI un ban ,din abon. la tv prin cablu NU AJUNGE(deci pisica cand n-ajunge....) in TVRomana, Mie unuia ,care urmeaza sa o actionez in judecata pe proaspta numita de Parlament in fruntea acestei cete de lipitori.Irina Radu, pt discriminare, ma felicit ca n-am incetat lupta, inceputa in 90.Care actioneaza in acelasi dispret comunist.S-A SCHIMBAT CEVA IN TVR?

Niciun comentariu: