luni, 12 decembrie 2016

Adevar, dar cu ce gust?

Iata dragi vizitatori ai acestui bșlog,AM AVUT DREPTATE cand,in nenumarate postari, am aratat clar ca PSD e un mamut ARTIFICIAL.DACA lumea iesea la vot si chiar ar fi votat ,anulandu-si votul cele 46% DIN 39,46% ar fi facut ca PSD sa fie zdrobi.Intruca cu ALDE + UDMR NU intruneau majoritatea.Si alta ar fi fost situatia. Asta ar cam fi cat a obtoinut PNL.ALDE,PMP,UDMR,,chiar si Nicusor Dan cu al lui Partid,greu ar fi trecut pragul electoral.COMODITATEA,dispretul,scarba,sunt sentimente legitime, dupa guvernarile avute ,or TOCMAI pe asta au mizat politicienii, pe care vreti sa-i schimbati.NOI, ne consideram singurul partid autentic,fondat din Revolutia curata a acelor Eroi curati dar care e OCOLIT.NOI, ducem mai departe IDEALURILE din Revolutie si Piata Universitatii,evenimente care,repet ne-au adus,pentru scurt timp(pana la venirea minerilor),RESPECTUL intregului mapamond.Eu si camarazii mei, am dus mai departe aceste idealuri,neavand nici un sprijin, decat Justitia. Am dovedit in fata acesteia, tot ce amintim aici, de fiecare data,dar toata lumea, luata in ansamblu e un amalgam, ce incepe cu bunul simt si se termina in cele mai sinistre moduri.Adevarat,  ca neimplicarea naste monstrii.Dar cel mai cumplit,toate acestea se vor decanta si PLATI de catre urmasii nostrii.Acest,nu ma duc la vot echivaleaza cu incredintarea in perfecta cunostinta de cauza,viitorul lor ca SCLAVI.Ai bancilor,ai diferitelor forme absurde si PESIMISMUL se va accentua, dupa zbaterile ce vor urma.Pentru ca ,asa cum anticipam, vor fi combinatii intre absurd si TRADARE.UDMR recunoaste ca a fost "intr-un con de umbra" Si am avut liniste(aparenta pt multi)Dar acceptarea intr-o coalitie insemna TRADARE.URMEAZA noaptea cutitelor lungi SI(MAI MULT CA SIGUR)ALEGERI ANTICIPATE!Totul depinde de "lucrul bine facut".Sa asteptam!Sa vezi ce va suferi fiscul ,raportat la siapora care,dinb cca 4 mil au votat 120.000.Cine va mai trimite euroi acasa? Si ne vom multumi cu lumanarile cu miros de pui fript?

Niciun comentariu: