vineri, 2 decembrie 2016

Se persista....

si chiar se amplifica,DEZBINAREA.1 Decembrie,sarbatoiarea NOASTRA de suflet(cati or mai avea asa ceva, din cei care sunt protagonisti, pe scena politica) a fost subliniata ,cu maiestrie comunista ,CA POTI FI REDUS LA TACERE, DACA ESTI CONTRA.Asa au procedat gealatii(si au fost mult mai multi, decat in alti ani) care au gestionat aceasta manifestare.Daca prin cordoane ,filtre,simpatii treceau cei care se cunosteau si nu aveau nici o treaba,ci simplii participanti,cei care trebuiau,chiar cu invitatii(vezi cazul marii actrite M.Mogestern, care desi a avut INVITATIE de la Presedinmte,NU a fost lasata sa-si ocupe locul.Zeci de jurnalisti,care trebuiau sa le trasmita si celor care n-au tv,au fost fentati, prin distribuirea unor de ecusoane de culoare galbena, in cel mai desavarsit ANONIMAT.De acest fapt am beneficiat si eu.Ca si ceilalti jurnalisti,multi de la TVR,alti care au venit in jurul orei 09,00(deis parada incepea la 11,00,n-au fost lasati sa intre,metoda de descurajarae,fiind ca daca ,ocoliti,ocoliti,ocoliti pana ajungeti la filtrul de la.... de la....,aveti O SANSA.Degeaba am aratat ecusonul, SPP-istului care era "mai mare" peste cei din jur,degeama m-am legitimat si cu acreditarea din Parlament(verificat fiind,la sange de acelasi SPP.degeama am cerut sa vina SEFUL celui care ma oprea...NU am fost lasat sa-mi facu datoria.Pe acesta cale nu-i trasmit nimic Presedintelui,pt ca sunt sigur,ca,LA FEL CA SI PREDESCESORII,SERVICIILE l-au bagat intr-o gogoasa ,departe de viata zbuciumata a Neamului.Cinste tie D.le Presedinte,iti urez, in avans,daca vei avea puterea, sa nu repeti,ce a afirmat Contatinescu, la sfarsit de mandat!Si asa vei intra in Istorie.Doamne fereste,dupa alegeri, sa iasa o majoritate care sa ceara destituirea.Vom vedea!

Niciun comentariu: