joi, 20 aprilie 2017

Circul continua....

Bine v-am regasit!Constatarea din titlul acestei postari, se va adevari cu prisosinta.Si incepeti sa va aduceti in memorie, melodia Ghita a acelei mogaldete, care-si taraie geamantanul.Pentru ca se vor asemana fantastic.Degeaba Cleopatra il asteapta, Ghita nu mai vine.Ca sa intelegem in profunzime acest CIRC, aparut ca un aperitiv, inainte de PASTE,(f.bun momentul) trebuie sa retinem, ca e o contrapondere, la promisiunile electorale.Pentru ca,iata,cele 500 gradinite promise,DISPAR!Legea salarizareii unice,care a nascut cele mai mari contriverse, e pe craca,taierea taxelor si "contabilizarea" NATIONALA, prin impozitul pe gospodarie, a nascut alte ambiguitati si NELINISTI.O serie intreaga de alte masuri , care sa SUPLINRASCA TAIERILE TAXELOR!TOATA ACEASTA TEVATURA trebuia, DE URGENTA, ACOPERITA CU CEVA!!! SI IATA, A APRUT PRINDEREA FAIMOSULUI GHITA.Sa te tii acum, efervescenta puzderiei de tv-uri,a "aparitiei" altor adevaruri NESPUSE, care- va baga in draci, pe cei care se simt vizati.EU CRED ca Ghita, nu va mai calca pe "pamantul patriei" din 2 cauze 1-Ca NU AVEM conditii de detentie, cum cere UE.2 EXTRADAREA nu va avea loc, atata timp cat va avea o condamnare.Apoi Sarbii,care sunt foarte solidari,vor amana la nesfarsit aceasta operatiune, deorece Ghita area afaceri de peste 500 milioane de euro si, in viziunea somerilor,acestia il vor proteja.Amintitiva cat de loiali i-au fost lui Radovan Karagici si Gen Ratko Mladici.Asa ca ne-am asigurat de un serial fara sfarsit.In alta ordine de idei,iata ca se adeveresc 2 lucruri pe care le-am ridicat.Ca al 2-lea om in stat, se ocupa de orice altceva, numai de MUNCA SA ,NU.Au trecut 6 luni,mi-au fost piedute actele la contestatia trimisa,am depus inca un set,si NU SE MISCA NIMIC.Ca D.na Carmen Dan,in calitate de Miistru de Interne,careia de peste o luna, i-am adus la cunostinta, situatia DISPERATA, in care ma aflu,inca de acum o luna,NU misca nimic.Sa fie "supararea" de vina, ca i-am cerut sa-mi raspunda la intrebarea "ce masuri veti lua ca cele 600.000 de infractiuni cu Autor Necunoscut sa fie reverificate?"

Niciun comentariu: