sâmbătă, 1 aprilie 2017

Mare ti-e gradina TA...

Si plina de PSD-isti, ce isi dau cu stangu'n dreptu', ca incepatorii.sAsteptarile, cu rasuflarea taiata de CE VA URMA, dupa raportul de evluare a celor 2 Procurori,Augustin Lazar si Codruta,Cum le-a TRECUT aceste clipe lui Tariceanu.Dragnea,Udrea &co SPRE  BINECUVANTAREA asteptata, de la Ministrul Tudorel Toader.UAAAAU,ce DEZAMAGIRE pt cei de mai sus.Dezamagire camuflata adanc, in comentarii pe langa,mult pe langa SUBIECT.Ce le-ar fi adus IZBAVIREA multelor pacate,(crime la adresa Natiunii) si ca orice MURITOR, sperau sa-si croiasca SCAPAREA, in linistea subteranelor politice.N-A FOST SA FIE ASA.Din avion, se vede delicatetea subiectului.DACA ar fi  hotarat sa supuna Presedintelui, schimbarea celor 2, ar fi AVUT LOC, o noua Revolutiei.Daca n-a facut-o, A SALVAT(INCA)PSD-ul.Verchiul Ministru ,"s-a distins" cu replica, ce va ramane in Istorie, "alta intrebare"Actualul Ministruj, va ramane cu "imblanzirea scorpiei"(psd)Cert e faptul ca Miercuri ,PSD a convocat Comitetul Executiv.Sa vezi acolo reprosuri si paruiala.Pe langa aceasta rafuiala,exista si V.Ponta,cat si"ala micu"elevul lui varanu', care baga batul prin gard,avand destui care il sparijina.Intarzierea aceasta devine fatidica, pt Tariceanu si Dragnea.Deoarece daca termenul din procese se apropie,legile nu se schimba,e groasa rau.C.P.Tariceanu m-a convins ca nu e un bun Presedinte de Senatat .Pot dovedi,avand o vechime de 27 de ani in Parlament,ca niciodata subalternii n-au lucrat mai haotic,mai dezlanat,mai sectar.EX.In Septembrie 2016 am adresat unei Comisii Parlamentare o contestatie.Daca eu care sunt acreditat in Parlament, n-am putut sa o gasesc,fiind trimisa recomandat si DISPARUTA, ce pretentii sa mai ai la solictarile unor votanti care (inca) cred in cei pe care i-au votat?.Asa ca acum,la 5 luni,am fost nevoit sa refac documentatia,sa merg personal la Registratura Camerei, sa iau bon de predare,si sa astept.Sa vedem CAT!In alta ordine de idei, ,AM de cerut scuze UNUI OM DE CARE AM FACUT VORBIRE. Si,recunosc,prin faptul ca m-am multumit sa verific stirea doar dintr-o sursa(dovdita acum,otravita) am aruncat unele acuze NEMERITATE.Deoarece acel OM E UN MARTIR AL NEAMULUI.Este vorba de Secretarul de Stat  OCTAV BJORZA,Presedintele fostilor Detinuti Politici.Am stat,fata-n fata,cu acest OM condamnat la ani grei de temnita comunista.Si care,era cel mai indreptatit sa-i acuze pe cei 2 tortionari condamnati.Din convorbirea avuta,am ramas impresionat de linistea sufleteasca,vorbirea fara patima,fara reprosuri dar o "observatie"fina,sunt niste derbedei,TREBUIAU condamnatieVARFURILE Nu acest crminali marunti.O confirmare a unui "revolutionar" si un pic de logica(de ce e in guvern cu ciuma rosie) m-a determinat sa fac acest gest reparator.Imi cer inca odata,SCUZE D.LE MARTIR OCTAV BJOZA.

Niciun comentariu: