miercuri, 14 iunie 2017

In orice clipa...

dai de EI.DE HOTI!Acesta e motivul, ca nu am mai postat.Am rezolvat 2 cazuri,despre primul o sa vorbesc azi.E vorba de banalul tel celular.Sunt abonat la Vodafon, de la venirea acestei Companii,in Tara noastra.Am avut ocazia,crescand odata cu ea,sa observ pe viu, evolutia SA.Pana acum cativa ani,eram tratat CU RESPECT.De la explozia tehnologica,a inceput devierea.Prima data am fost pacalit finut, cu PUNCTELE.Compania, ca "bonus" pt plata cat mai rapida,iti acorda niste PUNCTE.Acestea ,cand se strang,iti poti cumpara sau le poti adauga la un  produs mai nou.Asa am facut si eu,mi-am luat un tel mai "istet" am dat 6000 p+0,14 lei.FARA sa mi se spuna ca,in paralel,pe toata perioada  contractului,voi "cotiza" in plus cu 42 lei/lunar.Deci avand contract pe 2 ani,am cotizat inca cu peste 1000 ron.Mi-am dat seama de acest lucru cand,cu "prilejul"celor 30 gr C ,avand tel in buzunarul de la piept,transpiratia mi-a afectat displey-ul.Am mers la Voddafon-ul din Calea Mosilor,acolo un tinerel plin de solicitudine,m-a luat din sala de asteptare chiar si fara bon.Ca sa traiesc intens o prostire noua.Adica,tinerelul mi-a luat datele de identificare,apoi pret de 10 min. a tot scormonit in calculator, ca sa se lamureasca.Primul meu gand a fost ca,poate,asa isi asigura salariul.Dupa ce i-am spus de tarasenie,m-a asigurat ca tel imi va fi reparat deoarece e productie interna.Am trecut a doua zi si mi-a comunicat, ca nu intra in garantie si trebuie sa mai achit, inca 250 lei reparatia.A inceput iarasi cotrobaiala prin calculator pt a repera unde e triomis spre reparat.I-am intis tel meu (mai vechi dar functional) in care era tel de la atelier si nu trebuia "sa se intrebuinteze in zadar"Furios,am zis sa-mi returneze aparatul.Si aici am fost prins in capcana.Aveam date si 2 tel de maxima imoportanta si am cerut sa-l trimita,din nou, la reparat.Am mai fost taxat cu 64.99 lei acest dus-intors.Mi s-a "oferit' ca acesta sa ramana in custodia Vodafon si pot primi un NOU tel GRATIS cu 70,90 sau 42 lei.Dar nu mi-a comunicat(stiam die patania trecuta) ca voi plati ,2 ani peste 2000 de ron.Si iata cum mi-au fost "extrasi" cu acte in regula peste 300 ron.Am expicat acest fapt BANAL tocmai pt a sublina cat de SIMPLU si EFICIENT suntem FURATI.Cine-i de vina ?LEGIUITORII care NE-AU ABANDONAT NUMAI pt a CIUPI de ici de colo....

Niciun comentariu: