luni, 5 iunie 2017

Partide "albe" pentru zile negre...

Stimati cititori,v-ati intrebat DE CE nu am postat apropae 2 saptamani.Iata,acum va pot face cunoscut motivul acestei intreruperi.Am vrut sa fac un lucru nesperat(de unii) de a coaliza TOATE FORTELE CURATE ale Neamului,pentru a SCHIMBA clasa politica actuala.Si m-am orientat spre cele peste 140 de partide Politice INSCRISE LEGAL.Dintre ele am selectionat,credeam eu,pe cele care,fie din aroganta,din a fi Presedxinte DE CEVA, fie de a da un imbold colectivitatii,fie de a pastra o traditie.Asa am redactat si trimis 42 de scrisori,la tot atatea Partide inscriseSincer, banii fiind f. putini,am trimis scrisori simple.Pana in acest moment, m-au contactat 2 Partide.Nu le dau numnele dar din 42....Am inteles MIZA URIASA,aceea de a CONTINUA,prin aceste PARTIDE,ROTIREA DE CADRE ce se practica de 27 de ani.Si am inceput sa "sap",pe fb,pe google,prin cunostinte,prin surse.Asa am aflat ca MAJORITATEA acestor Partide, sunt inscrise la TMB, de catre un fost activist,securist,parlamentar ce se viseaza un viitor CENTRU de negociere politica,etc.Fiind Muscelean, am vrut sa stiu cine a inscris Partidul pentru Arges si Muscel.Din surse am aflat ca un fost PDL-ist l-a inscris(sunt sigur ca,pentru a perpetua taierile criminale din acest perimetru,se pregatesc sa duca mai departe aceste jafuri atroce, mizand,in acest fel,ca vor scapa de asprimea Legii).Si iata Romani, dupa atatea si atatea ROTIRI,aparitii si disparitii,(DA,CONTOPIREA PNL-PDL, USR,etc VI SE PREGATESTE si acesta ROCADA, cu aceiasi participanti.Un caz aparte au cele 2 Partide inscrise, dupa mitingul si extraordinara DESCHIDERE, din Februarie anul acesta ,din Piata Victoriei.Niste veleitari, care habar n-au cu ce se manaca Politica,se impauneaza cu suferintele si sentimentele voastre.S-ar putea sa fi intervenit si alte "forte" care ar fi retinut 40 de plicuri si au dat drumul la 2 ca sa ma induca in eroare.Asta ar fi GRAV,daca cei care se regasesc, in critica de mai sus, se vor vedea acuzati pe nedrept, sa ne scrie pe adresa Partidul Revolutiei str Olari nr 9 sector 2, Bucuresti.Asa am putea DOVEDI CENZURA.Dar,intre a se simti jignit si a avea un as in maneca...TRIMPUL va face lumina.In postarea urmatoare,va voi prezenta o alta rafuiala a comunistilor.... ce nu se dau loviti(de Istorie, nu de manifestantii PASNICI)Cat despre faptul ca TREBUIA sa nu mai folosesc, la inscrierea la TMB cuvantul REVOLUTIE (care,cica E PERIMAT) tin sa subliniez ca NOI, ne-am costituit, IN 7 IUNIE ;90, ATUNCI cand OAMENII ADEVARATI CREDEAU IN EA!

Niciun comentariu: