sâmbătă, 20 mai 2017

RUSINE....SI ...IERTARE!





Asa ne indeamna D.l nostru Dumnezeu!
Noi nu vrem moartea pacatosului,ci INDREPTAREA SA.
Sunt invataturi ce arata cat de umana e credinta noastra.Dar,dupa 27 de ani,peste  MEMORIA si INTELEGEREA UNORA, s-a asternut UITAREA.Si INDIFERENTA.
Va voi aduce in discutie cateva aspecte defiunitorii, la cele afirmate mai sus.Am greaua povara sufleteasca,din 04.02.90 cand un sobor de preoti ne-a lasat un Testament.Ce il gasiti pe blog  in anul 2010,in data de, Marti 30 Noiembrie .Apoi,la sfarsitul punerii crucilor,impreuna cu studentii de la ASCOR,veti vedea acel tanar frumos,plans de mama sa cu foto in mana si apoi slutit cumplit, de un glonte exploziv care i-a smuls fata.CUM POTI SA UITI?NIMENI  din cei care au beneficiat din plijn de JERTFA LOR ,nu ne-au luat in sema.Cand am ajuns cu Partidul Revolutiei la peste 36.000 de membrii si 17 filiale,pregatindu-ne sa participam la alegerile din 96 cu 1118 candidati, slugoiul de Codrin Stefanescu ne-a stopat participarea si,asa cum am mai spus,ANCHETA, a durat 20 DE ANI.Ca sa nu pierdem ZESTREA SPIRITUALA si credinta ca LEGEA LUISTRATIEI, e mai NECESARA CA ORICAND,ca TREBUIE introdusa CURTEA CU JURATI,pentru a FACE DREPTATE,ca TOATE cele peste 14.000 de Legi trebuiesc REVIZUITE si ADAPTATE,  la viata sociala normala, nu la manevrele celor ce, vremelnic, ne conduc.Am reanscris PARTIDUL REVOLUTIEI , cu punctele de mai sus.Eu,dupa atacurile finalizate cu 4 tenative de omor, am hotarat,impreuna, cu cei cu care l-am reanscris, ca ne trebuie UN ROMAN ADEVARAT, CARUIA SA-I TRASMIT TOATE ACESTEA.Am inceput cu Prof ,asa cum am mai supus,Florin Zamfirescu.Desi grav bolnav,am fost trecut,dupa 2 intalniri,in uitare!Prima constatare ca Prof ca talent este excelent,ca OM e jalnic.A urmat Prof Piperea.Incantat de "reusita" cu darea'n plata.am considerat ca las pe maini neasemuite, zestrea care ne-a adus simpatia mapamondului.Ti-ai gasit!cu un ton ce nu  suporta comentarii, mi-a restituit toate dovezile depuse.Mi-a revenit in minte pasajul de mai sus, unde M.Dinescu a facut constatarea Voi continua cu desfasurarea acestei cruciade!Fragmentul,ce dupa 27 de ani,pe noi ne INDUREREAZA ,pe altii cred ca ii va lasa nepasatori.Si NISTE EROI s-au sacrificat pentru BINELE TARII, FAPTA LOR FIIND UITATA!

Niciun comentariu: