joi, 4 mai 2017

Viata isi urmeaza cursul...

continui peripetiile din prima postare.De data aceasta e una de ras.Dar pana atunci sa va lamuresc cu metrii.A fost clipa cand taximetristul,la intoarcere, pe acelasi traseu,ne-a incasat 37 euro.Deci Romanul ne-a pacalit cu 8 euro.O alta persoana.Romancuta, ne-a fript la un bistro,unde am luat masa.Am comandat paste Bolognese(12 euro) Ne-a adus,deasupra lor un rac mare.Totul costa 64 euro 2 portiiAm rugast-o sa-l ia,Dupa ce am rezolvat,am comandat cate o bere.Ne-a adus paharul dublu si ne-a incasat pe masura.Cel putin la imbarcare, am avut o surpriza neasteptata.Un grup de tineri Francezi  s-au urcat cu o papusa gonflabila.Nimic deosebit, la cati saltati sunt.Hazul a inceput cand i-a cerut insotitoarei de zbor, sa-i arate locul acesteia, intrucat platise 221 euro pt loc.Hazul a fost amplificat si de giugiulelile ce le dadea frisoane la tinerii, care nu erau alaturi de prietene.Tragic a fost cu o familie care s-a urcat cu 2 gemeni.Ca zuburator,am intuit si am intrebat-o pe mama lor daca au mai zburat.Cand mi-a confirmt ca nu,i-am spus cum sa procedeze la decolare si aterizare cu ei.Mama a facut exact cum i-am explicat si n-a copilulș n-a avut nimic.In schimb tatal,n-a fost atent si in urcare cel pe care il tinea in brate, a inceput sa tipe sfasietor, pana am ajuns la nivelul de zbor.Un sfat care nu ma cost nimic.Itr-o situatie de acest gen,copilul poate ramane pe viata cu sechele.Cand mai sunt situatii de acest fel,asigurativa, ca urmasul sau urmasii, nu sunt raciti,si verificati,ininte de zbor,cum se prezinta trompele lui Eustache.Dupa 40 de ani mi-am reamimntit toate acestea..In alta ordinede idei,cel mai dureros, m-a surpins iesirea in strada, a celor care vad negru in fata ochilor,ca si in Iarna,la vestea ca vor fi gratiati coruptii.Daca vor continuia asa ,N-AU NICI O SANSA.Si am sa argumentez logic.DE CE.Slava Domnuilui,NOI cei care a scapat cu viata in 21/22 Dec 89 si am continuat sa-l contestam pe Ilierscu si regimul sau de ciumati rosii,de 27 de ani, nu putem fi acuzati ca destabilizam.(va continua) Am vrut sa-l ajut,prin relatarea adevarului ca echipajele, au fost peste asteptari.Rupandu-mi din timpul meu,m-am deplasat la sediul Comaniei BLU AIR, sa-l felicit pe fostul meu coleg,acum Director General, Racaru, pentru comportarea echipajelor, dar am fost neplacut impresionat de primirea facuta.Deh,nu stii pe cine ai alturi CA COleg!Timpul iti da raspunsul!

Niciun comentariu: