miercuri, 3 mai 2017

http://revolutionariindignati.blogspot.ro/2011/02/profanare.html
                                             Dragi Romani
Sunt unul din supravietuitorii macelului din 21/22 Dec.1989.Am legalizat Org de Revolutionari, cu cei care ne-am aflat acolo si am hotarat, sa nu-i uitam pe cei cazuti.Am facut tot ce este omenenste POSIBIL, in acesti 27 de ani,sa le aducem omagiu si sa le aparam memoria.Dar, dupa ce veti constata rezultatele interventiilor noastre,nu ne-a mai ramas,celor 6 care mai supravietuim, dacat sa va cerem ajutorul, in a anula SFIDAREA ciumei rosii,prin Primarul General Firea, care ne-a dat un raspuns tipic LOR,dupa 5 ani de demersuri.Va rog sa va mobilizati si sa strangem in contul atasat donatiile, care NE vor ajuta sa ii SFIDAM NOI, pe ei.Astfel am hotarat sa lansam acest strigat de ajutor, catre TOTI ROMANII ADEVARATI CARE NU I-AU UITAT!Actiunea se va desfasura astfel.La concurenta sumei, ce ne va fi ceruta, pentru reparatia urgenta a imprejmuirii.Ne vom aduna la Cinema Europa si, in cea mai curata transparenta, vom hotara actiunile viitoare.Asta pt ca propunerea Sen Iliesiu, de a desfinta Troita, pe care NOI am edificat-o,sta ca o amenintare.Avand stipulat in hot def a Org, cele de mai sus,am atasat o copie dupa raspunsul halucinant al scorpiei,am inaintat o cerere Instatei, prin care am solicitat ca orice modificare sa nu se poata face fara consimtamantul nostru.Orice date suplimentare le puteti trimite pe fluerasion@yahoo.com.0724015024.CREDINTA NOASTRA Crestina trebuie sa biruaiasca, josnicia acestor ramasite ale Istoriei.Contul este RO 81RZBR0000060014488504

VA ROG MULT INCERCATI SA DATI SHARE LA ACEASTA POSTARE,SA PUTEM INVINGE SISTEMUL CORUPT!!MULTUMESC PENTRU SUPORTUL ACORDAT! http://revolutionariindignati.blogspot.ro/2017/04/nu-se-dezmint.html

Niciun comentariu: