sâmbătă, 6 mai 2017

CIUMATI NU SE LASA....

O dovada mai clara, ca sunt vizat de o CENZURA draconica, nici ca se putea.Data de EI.Am facut un apel public, pentru a ne indeplini indatorirea Crestineasca,ca de fiecare data si,la primirea raspunsului P.G Firea,am ramas fara cuvinte.Dar ne-a si creat un pilon trainic de sprijin, ca sa punem sub obladuirea LEGII, ACEST SPATIU.Am facut apelul,am pus cele 2 link-uri,primul postat acum 6 ani cand s-a intamplat profanarea si celalalt cum arata LA ZI,cat si raspunsul. Acest loc ,dupa datina Crestina,devenind SFANT, pentru a ne aminti de Eroii, care s-au sacrificat pentru Libertate si Demnitate si, pe care multi l-au pierdut, prin NEIMPLICARE.La nici 2 ore,link-ul principal a fost BLOCAT.Asta pentru a ma scoate ,in ochii celor care doar CITEAU apelul.ca pe un borfas, care vrea sa dea un tun.Insasi scrisoarea care arata clar, cata URA au neocomunistii fata de acesti Eroi, care le-au spulberat visul de a dainui 1000 de ani.E sentimentul oricarui Roman adevarat, trait pana in 21 Dec 1989.Am incercat cu mai multi prieteni, ce se pricep bine la asa ceva,sa-l deblocam.Toti mi-au confirmat ca numai CINEVA, f.bine pregatit, putea face asta.Caut in continuare sa-l deblochez, ca sa va faceti o idee, cu cine ma lupt de unul singur.Si voi merge inainte,oricate piedici mi se va pune,intrucat,la parastasul de 40 de zile,prin Testamentul pe care am jurat in 4-02.90 , acel juramant si Credinta nu pot sa le abandonez.In orice rau e si un bine.Dupa aceasta sustinere, in fata Inmstatei care ne-a dat hotararea de infintare, acum 26 de ani,cu prevedearea din statut,cu scrisoarea criminala a numitei Firea,am inaintat o cerere catre Instanta cerand sa statueze DREPTUL nostrui de adimistra acest spatiu, cum a scris si semnat , negru pe alb Numita Firea,pentru ca sa nu se mai trezeasca un monstru comunist, ca Iliesiu, sa incerce PROFANAREA acestui loc SFANT, pentru NOI.Fac inca un apel,sa ma sprijiniti VOI care INCA II MAI RESPECATATI pe acesti EROI, pentru a le da acestor ATEI(prefacuti Crestini,mai ales in pragul alegerilor) DIMENSIUNEA CREDINTEI NOASTRE.Sper sa ne intalnim si,prin propunerea de transparenta totala, sa hotaram si alte chestiuni!

Niciun comentariu: