luni, 1 mai 2017

Necazuri?

Sunt prea mari coincidentele, pentru a trage linie ,pt bilant.Totul a plecat de la o propunere, facuta Europalamentarului Catalin Ivan,care mi-a facut impresia unui tanar PSD-ist modern,urgisit si patriot ,pt ca a  iesit din front.I-am propus sa ceara Parlamentului UN MORATORIU DE 5 ANI(cum au facut Ungaria, asupra vanzarii pamantului) .Am facut economii crancene,am strans suma necesara, si in 26 Aprilie,la ora 07,05 am decolat cu  un avion al Compniei BLU AIR.Impreuna cu cel mai apropiat colaborator,pe nume Zaharia Secara.Inca de la formalitatile de imbarcare,mi s-a arata un semn rau prevestitor.Stand la rand,in fata mea era o femeie cu un copil.Contrar uzantelor,in cabina de control erau 2 functionari in loc de 3.Femeia a fost gasita in neregula cu copilul si functionarul a disparut de la ghiseu,noi ramanand ultimii.Mai eraiu 7 minute pana la decoilare si cum semnalizarea e deficitara, am ratacit dus intors, pana am gasit poarta de imbarcareLa poarta nu mai eram decat noi.Autobuzul plecase.Cel de la poarta a raportat prin radio  comandantului av. ca mai suntem noi si comandantul a aprobat.A venit un autobuz articulat, sa ne duca pe noi.Va dati seama ce jenati ne simteam.Am ajuns la Bruxeles,la control am fost invitat politicos sa-l urmez pe ofiterul de lanaga mine.Am stat 4 ore retinut, fiind suspect de TERORISM.Colegul meu suferea afara,eu in spatiul special amenajat pt asemernea "evenimente"Mai ales ca avusese recent, atentatul.Din experienta,simteam cum sunt analizat,4 camere erau fixate in cele 4 colturi,iar intr-un refles al peretelui am observat un militar gata,la orice miscare suspecta,sa ma faca sita.Dupa 4 ore de tensiune maxima,a venit un ofiter si mi-a dat mana,si-a cerut scuze si m-a asigurat ca m-a verificat ce am facuit de la masa de plecare la Aeroport, cine sunt,ce activitati desfasor.De aici au incepu alte necauri!Cand am iesit cu colegul, sa luam un taxi,am crezut ca suntem in regula.Am luat un taxi pana in oras,Aeroportul fiind cel de interior,la vreo14 km.Am nimerit un taximetrist Roman.Si sa vezi cum,in final mi-a revenit acea gluma populara cum ca,masurand un peste de la cap la coada,are 3 m iar de la coada la cap 3,5 m.(va continua)

Niciun comentariu: