joi, 5 octombrie 2017

Chelului....

Asa s-ar putea numi dezvelirea,in PARCUL CIRCULUI a statui Printului de Monaco.Nu asi fi bagat de seama,dar cu ce eram noi DATORI Printului ca numita FI REA,sa plateasca din BANII NOSTRI,aceasta sfidare?Pentru ca,repet de 6 ANI fac demersuri la PMB,personal la numita firea,care si prin acest moment FESTIV,RESPINGANDU-MI toate demersurile pentru refacerea Troitei,monumentul acelor Martiri din 89,N-A GASIT 3000 euro, pt un STRAIN a gasit 8,500.000 din banii  nostrii  Pe blog am postat un raspuns ce ridica,SFORAITOR, dispretul,degajand o ura la tot ce aminteste de jertfa acestora,aducandu-le aminte DE ATATEA PRIVILEGII PIERDUTE IN 89.Dar pe care le-a "recuperat" aceiasi slugoi, de N ori.Numai ca ,fata de "siguranta" din dictatura,viata li s-a complicat enorm prin DNA.Si culmea,NICIUNUL din cei trazniti de DNA, nu si-a facut socoteala ca va trebui sa PLATEASCA.Normal,daca stai si te gandesti,la COCOS,par ex., a RESTITUIT prejudiciul,de aici intervenind o nebuloasa.Adica CAT l-au costat AVOCATII,cat a "consumat"intre timp  si CAT MAI ARE ASCUNSI.Nimeni nu va sti,niciodata!Revenind la agresiva firea,nu vom UITA acest afront adusi acelor Martiri.Si D.umneze ne-a dat sugestia.Dupa 6 ani de demersuri,dupa publicarea a nenumarate postari(distrugerea a peste 89 de salcami din fata Academiei,degradarea parcului Cismigiu de sub ferestrele Primariei) interrzicerea de a participa la sedintele Consiliului General,RESPINGEREA dusmanoasa a cereri mele, de a fi acreditat la Primaria Generala.primind DOVADA ,care  atesta acest fapt ,inaclcandu-mi  cele mai elemntare drepturi constitutionale,printre care si dreptul la informare, am facut Plangere Penala impotriva numitei DEDIU sefa bir. de presa a PMB.I-am cerut 16.ooo ca daune materiale pt a restaura perimetrul Troitei si 30.000 ca daune morale.Sa asteptam, desfasurarea anchetei.Numai ca probele beton pe care le-am produs,INCA NU LE POT POSTA.

Niciun comentariu: