marți, 17 octombrie 2017

INCREDIBIL ....


cum inaintam spre distrugere.A sufletului,a trupului,a viitorului...A sufletului si credintei a fost motivul, ca nu am mai postat.Intrucat de 3 saptamani, ma lupt cu o birocratie ingrozitoare, a unor slujitori ce TREBUIA ,demult,sa fie "extrasi" din sanul Bisericii.Motivul seamana, ca doua picaturi de apa, cu tragedia de la Colectiv.Ma refer la faptul, ca am cerut ajutorul slujitorilor Bisericii, sa fac o slujba crestineasca,dupa datina, pentru a linisti sufletul chinuit, al celor cazuti in Revolutie datorita vandalizarii crucii. de la Troita, unde savarseam commorarea LOR, dintotdeauna.Am pus crucea la loc,am mers la Parohul Bisericii Coltea,acesta m-a indreptat spre Arhiepiscopie,care m-a indreptat catre Cancelaria Mitropoliei,am facut CERERE,dupa vreo 14 zile(?????) am primit mesajul alaturat.Ma opresc aici si va las sa judecati.Habar nu aveam,pana la aceasta incercare,cat de RIGUROS am fost "arondati" cat de PRECIS, un Preot , are "felia" sa de activitate, care,Doamne fereste, sa se suprapuna cu a colergului.Deci,am cerut sa faca aceasta slujba,am vorbit cu Praohul Bisericii Olari,Biserica la care merg de peste 60 de ani.Acesta m-a trimis la Parohia Coltea si acesta mi-a dat, toate datele de mai sus.Aceasta pe fondul situatiilor distrugatoare, cu proxenetii exclusi.Care au fost,ca si in "Civilie", tratati cu dubla masura.Apoi imbulzeala tot mai mare, la Perelinajul in crestere, la sarbatoarea  Sf Prascheva. Care coboara vertiginos, de la CREDINTA la VULGARITATE (vezi fotografii) si ciorditorii  de panselute,"feliile" de actiune a vanzarii...diverselor(f bine administrate,cu spagile de rigoare) semn ca Dreapta Credinta, se erodeaza tot mai rapid.Ce ne-a mai ramas? COMUNICAREA DIRECTA CU DUMNEZEUL NOSTRU!

Niciun comentariu: