marți, 23 ianuarie 2018

Inca o TRADARE...

Eram obisnuiti cu ideea ca, Liderul ALDE, C.P TRICEANU, e un TRADATOR!Am crezut,pana in acest moment,ca tradase,dezinvolt ca un prezentator de moda ce il defineste! Tradase LIBERALII pt care tatal vitreg,Amedeo Lazarescu, avea aceasta "virtute"(despre morti....)Inata ca acum vine o stire ce ma obliga sa-l urmaresc in justitie(dupa mandat) perntru TRADARE DE TARA.Intrucat in frica sa de JUSTITIE, vrea sa joace la 2 capete.Unul cu PSD si altul, are in rezerva o majoritate f fragila,cu fugari-platitori din PSD ,cu PMP,MINORITATI SI UDMR.Faptul ca EL a chemat UDMR la guvernare,IN ACEST SCOP, Amintiti-va ce ravagii a facut, ministrul UDMR cu inchiderea spitalelor.Si veti avea cosmarul complet.Care pare sa reanvie prin aceasta cooptare.NOI vom monitoriza atent,fiecare miscare si actiune a UDMR.In alta ordine de idei,am fost in Piata.Si prin interviurile luate la cativa participasnti, m-am lamurit DE CE nu se grupaeaza sub o comanda,pt a evita orice agresiune si vatamare.Am descoperit un OM NOU, in sensul bun pe jumatate.Toti cei cu care am stat de vorba,mi-au relevat un ins care nu depinde MATERIAL DE STAT,CA E LIBER CA PASAREA CERULUI,Ca vrea LIBERTATE SI DAIA RISCA ORICE.I-am intrebat de ce NU VOR SA VINA IN PARTIDUL STRAZII.Si,stupefiant,mi-a repetat de zeci de ori, ca e SINGUR,ca e amenintat, ca nu se poate masura cu EI, care au acaparat TOT in "tara". Ca FRICA e cea care guverneaza.Or.dupa asistatii pltiti din truda noastra, care voteaza musai PSD, pentru asi pastra culcusul,anexam si Frica,avem TABLOUL exploziv al desfasurarilor ulterioare,"cand nu vom mai putea rabda,cand foamea ne va rscula....NOI,Partidul Strazii inscris la tribunal inca din 7.iunie.90 am pregatit totul LEGAL, pentru ai scoate din VIATA PUBLICA, PE ACESTI TRADATORI.Va aasteptam alaturi de noi.Ce zici Mugurele din Olt,am redat discutia noastra corct?
PS.Respectatul realizator B1TV Silviu Manastire, a intrebat unde e acest Partid.L-am contactat pe fb,i-am trimis un msj ca il atept pt ai prezenta probele video.Jigodia,unui coleg si a unui om la 77 de ani,a  crezut ca e sub demnitatea, lui sa imi raspunda.Inca o SLUGA s-a demescat!

Niciun comentariu: